Трансформація образу фортепіано в творчості імпресіоністів: про темброво-регістрові якості фортепіанної гри.

Transformation of the piano form is in the work of impressionists : about the timbre-register features of the piano play.

  • Yang Wenyan Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової.
Ключові слова: Ключові слова: імпресіонізм, фортепіанна гра, інтерпретація, виконавське звуковидобування, звуковий образ.

Анотація

Стаття дозволяє виділити та класифікувати ті риси стилю композиторів-імпресіоністів, котрі привели до відкриття нових прийомів й способів фортепіанної виконавської інтерпретації. Обговорюються поняття фортепіанної фактури, фортепіанної фактурної ідеї, фортепіанного звукопису, стильової фортепіанної артикуляції.
Ключові слова: імпресіонізм, фортепіанна гра, інтерпретація, виконавське звуковидобування, звуковий образ.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Ян Веньян
здобувач кафедри історії музики та музичної етнографії Одеської національної музичної академії ім. А. В. Нежданової.

Опубліковано
2014-12-17
Розділ
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА