Стильові антиномії «актуальне – неактуальне» в сучасній композиторській поетиці.

Style antinomy «relevant – irrelevant» in modern composite poetics.

  • Tetyana Mishchenko Одеська середня спеціалізована музична школа-інтернат імені П. С. Столярського.
Ключові слова: Ключові слова: антиномія, стиль, актуальні стиль, неактуальне в музичному мистецтві, час, хронотоп, психосемантика.

Анотація

Метою даної статті є обґрунтування стильотворчого значення антиномії «актуальне – неактуальне» в творчості сучасних композиторів, пояснення даної антиномії як відображення «темпорального світогляду» авторів музичних композицій, до того ж в різні періоди творчої діяльності. Методичні принципи роботи обумовлені тим, що в актуальному стилі – актуальному часу провідним виявляється пошук новаторських засобів виразовості, а при неактуальній стильовій тенденції – авторське Я відходить на другий план, превалює данина традиції, звернення до забутих фонем, «тихе» висловлювання, яке пробуджує іманентну активність свідомості.
Ключові слова: антиномія, стиль, актуальні стиль, неактуальне в музичному мистецтві, час, хронотоп, психосемантика.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Міщенко Тетяна Анатоліївна
викладач Одеської середньої спеціалізованої музичної школи-інтернату імені П. С. Столярського.

Опубліковано
2016-09-28
Розділ
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ