Типологічні функції музично-виконавчого діалогу і сучасна виконавська практика.

Typological functions of music and performing dialogue and modern. performing practice.

  • Mariya Marushko Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського.
Ключові слова: Ключові слова: музично-виконавська інтерпретація, виконавський діалог, фортепіанний концерт, С. Прокоф’єв, М. Аргеріх, А. Превін, К. Аббадо.

Анотація

Стаття присвячена проблемі діалогу піаніста та диригента у процесі виконання концерту для фортепіано з оркестром як одного з видів творчої комунікації; виявляються типологічні чинники та функції музичного діалогу. Матеріалом служать дві виконавські інтерпретації М. Аргеріх Третього фортепіанного концерту С. Прокоф’єва у творчій співдружності з диригентами А. Превіном та К. Аббадо.
Ключові слова: музично-виконавська інтерпретація, виконавський діалог, фортепіанний концерт, С. Прокоф’єв, М. Аргеріх, А. Превін, К. Аббадо.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Марушко Марія Борисівна
викладач кафедри теорії музики та вокалу Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського.

Опубліковано
2015-12-25
Розділ
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА