##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
№ 21 (2015): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524-0447-2015-21
Опубліковано:
2015-12-25
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
Французький театр мадам Емілії Келлер в Одесі.
Nataliya Ostroukhova
8-14
pdf
pdf (eng) (English)
Роберт Шуман: романтик-новатор
Olha Nivelt
15-33
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Трилогія мазурок М. Глінки 1834–1835 років та її художні смисли
Inna Timchenko-Bykhun
33-47
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Східно-християнська культура у визначенні шляхів розвитку європейської музично-історичної традиції.
Olha Muravska
47-59
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Серійні структури в композиціях В. Сильвестрова
Nina Sergiivna Dovgalenko
59-68
pdf
pdf (eng) (English)
Експресивні аспекти творчості С. Франка (на прикладі циклу «Прелюдія, хорал, фуга»).
Olena Balan
77-87
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Рококо та сентименталізм як генеза етики-естетики бідермаєра (на прикладі клавірної / фортепіанної творчості рубежу XVIII–XIX ст.).
Nataliya Chuprina
96-106
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Національні танцювальні тенденції в операх «Облога Дубно» П. Сокальського і «Тарас Бульба» М. Лисенка на сюжет М. Гоголя.
Tetiana Kaznacheeva
107-117
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Поетика жанру кантати та її втілення у хоровій творчості С. С. Прокоф’єва.
Nataliya Lysenko
117-129
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Репертуар як політика: зміни в музичному житті Львова після вересня 1939 року
Mar’yana Pochapska
130-138
pdf
pdf (eng) (English)
Опера «Дон Кіхот» К. Альфтера: традиційне і новаторське в трактовці «вічного» образу
Viktoriia Mishchuk
138-148
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Феномен скрипкового кавера у контексті сучасної масової музичної культури
Kateryna Shvets
148-158
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Дитяча тема та образність в хоровій музиці: художньо-комунікативний аспект.
Larysa Dolynska
159-166
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Еволюція трактування поезії Івана Франка у творчості Мирослава Скорика: від неофольклоризму до егалітаризму
Ilona Eltek
167-175
pdf
pdf (eng) (English)
Веризм-символізм у фортепіанній творчості композиторів Одеси 1950-х — 1960-х років (на прикладі творів К. Данькевича і С. Орфєєва).
Lu Keting
176-187
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
Феномен музичного простору в аспекті традицій: Схід — Захід.
Galyna Zavgorodnia
188-197
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Проблема соборності як фактор авторського стилю православної літургійної традиції.
Svitlana Osadcha
198-205
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Історичні передумови формування полістилістики в музиці.
Yuliia Grybynenko
206-214
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
До питання про класифікацію музичних інструментів.
Alla Chernoivanenko
215-226
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Культурологічні аспекти дослідження кіномузики українських композиторів.
Alexandra Ovsiannikova-Тrel
227-236
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Імпровізаційний оркестр як комунікативний феномен в сучасній музичній культурі.
Kira Maidenberg-Todorova
237-247
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Концепція енергії — енергійності в музиці та в музикознавчій термінології.
Ihor Pristalov
247-256
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Вектори музичного часу в творах О. Мессіана.
Olena Strilchuk
257-265
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
П’єси для домри-соло: філософсько-естетичні та музично-технологічні підстави мініатюризації
Iryna Formaniuk
265-275
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Нові комунікативно-прикладні функції класичної музики: до проблеми музичної субкультури.
Oleksandra Fedorova
275-285
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Проблема дитячої теми в науці та мистецтві ХХ ст. та її пролонгації в дитячих циклах Б. Бартока та В. Косенко.
Wang Chenduo
286-294
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Оперна мелодія як предмет музикознавчого дискурсу: до постановки проблеми.
Bai Quan
295-304
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Категорія «концепту» в парадигмі європейської та китайської музичної культури
Lew Tseu
305-316
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Вокальне інтонування як чинник семантичної типології оперної творчості
Wu Huimin
316-323
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
Артистичний катарсис як емоційно-смислова трансформація особистості артиста мюзиклу
Olha Oganezova-Grygorenko
324-333
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Завдання формування гармонічного слуху піаністів на матеріалі сучасної музики в курсі читання хорових партитур.
Nataliya Seleznyova
334-345
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Фортепіанна соната С. Слонимського: особливості формоутворення та виконавської інтерпретації.
Olexandra Sapsovich
345-354
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Гастролі В. В. Андрєєва 1912–1913 років та їх роль у формуванні балалаєчного мистецтва України
Olexandr Murza
354-363
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Типологічні функції музично-виконавчого діалогу і сучасна виконавська практика.
Mariya Marushko
364-375
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Традиції німецької фортепіанної вищої школи у світовому виконавстві
Yuliia Rusnak
376-387
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Діалог епох в опері (до питання підготовки артиста при втіленні художнього образу оперного персонажу).
Valeriy Benderov
387-398
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Тріо-сонати А. Вівальді та Г. Телемана в світлі взаємодії та протистояння італо-німецьких художніх традицій
Tamara Polianska
398-405
pdf
pdf (eng) (English)
Одеський період життя та творчості видатного регента Михайла Литвиненка
Iryna Kondratenko
406-415
pdf
pdf (eng) (English)
Жанр струнного квартету та одеська композиторська школа
Hanna Antropova
415-427
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Партія лорда Артура в опері «Пуритани» Белліні як осередок лірики у героїчному амплуа тенорового співу.
Du Fanyong
428-437
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Проблеми виконавської освоєння поетики камерно-вокальних творів М. Мусоргського
Liu Nan
438-449
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Жанрово-естетичні передумови вокально-виконавської інтерпретації оперного образу
Zhang Kai
449-458
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Принципи формоутворення одночастинної музичної композиції (на прикладі п'єси Ф. Шумана «Порив»).
Nu Nin
459-467
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Басові партії в операх Р. Вагнера в альтернативах образів героїв та антигероїв
He Jianhui
468-481
pdf (Русский)
pdf (eng) (Русский)
Мова
English
Українська
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##