Тріо-сонати А. Вівальді та Г. Телемана в світлі взаємодії та протистояння італо-німецьких художніх традицій

German — an Italian artistic traditions in shaping the genre trio-sonatas (on example of the comparison of the compositions Teleman and Vivaldi).

  • Tamara Polianska Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової.
Ключові слова: тріо-соната, інструменталізм, церковна соната, бароко.

Анотація

У статті дано порівняння Тріо-сонат Г. Телемана (D-dur) і А. Вівальді (g-moll) в спрямуванні на прослідковування специфіки німецької та італійської традиції у трактовці цього жанру.
Ключові слова:
тріо-соната, інструменталізм, церковна соната, бароко.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Полянська Тамара Петрівна
викладач кафедри струнних інструментів Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової.

Опубліковано
2015-12-25
Розділ
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА