Оперна мелодія як предмет музикознавчого дискурсу: до постановки проблеми.

Opera melody as a subject of musicological discourse: to the problem statement.

  • Bai Quan Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової
Ключові слова: Ключові слова: оперна мелодія, оперний мелос, мелодійна тема, художня комунікація, семантика, «психологічна поліфонія».

Анотація

Пропонуються актуальні критерії оцінки феномена оперної мелодії, накреслюються шляхи створення єдиної теорії оперного мелосу. Узагальнення положень низки музикознавчих та культурологічних досліджень дозволяє виокремлювати текстологічний підхід до вивчення оперної мелодії, визначати основні способи її характеристики. Розглядаються взаємозв’язки оперної мелодії та семантичних модусів вербальної комунікації.
Ключові слова: оперна мелодія, оперний мелос, мелодійна тема, художня комунікація, семантика, «психологічна поліфонія».

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Бай Цюань
здобувач кафедри історії музики та музичної етнографії Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової.

Опубліковано
2015-12-25
Розділ
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА