Категорія «концепту» в парадигмі європейської та китайської музичної культури
A category of «concept« in the paradigm of the European and Chinese musical culture
Ключові слова:
Ключові слова: концепт, концептосфера, національна музична культура, домінанта концепту.
Анотація
У статті зіставляються провідні концепти європейської та китайської традиції, що проектуються на художньо-естетичний світогляд китайських музикантів і композиторів. Категорія «концепту» в її проекції на музичне начало видається в цьому ракурсі цілком доречною, оскільки дозволяє вловити глибинний рівень змісту, який, хоч і присвоює собі в значній мірі специфіку європейського художнього мислення, все ж у своєму первинному значенні завжди спирається на національне світовідчуття у його духовно-філософських вимірах, у його особливому способі поєднання музичної інтонації та слова.
Ключові слова: концепт, концептосфера, національна музична культура, домінанта концепту.
Опубліковано
2015-12-25
##submission.howToCite##
Tseu, L. (2015). Категорія «концепту» в парадигмі європейської та китайської музичної культури. Музичне мистецтво і культура, (21), 305-316. https://doi.org/https://doi.org/10.31723/2524-0447-2015-21-305-316
Розділ
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА