Партія лорда Артура в опері «Пуритани» Белліні як осередок лірики у героїчному амплуа тенорового співу.

Part of the lord Artur in the opera «Puritans» of Bellini as the center of lyrics in heroic role of tenor singing.

  • Du Fanyong Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової.
Ключові слова: героїчне амплуа, ліричне начало, традиції тенорового співу, інтонаційна основа музики.

Анотація

У статті розглядаються виконавські особливості партії лорда Артура в опері «Пуритани» Белліні з позиції виявлення ліричного витоку в героїчному амплуа тенорового співу. У якості аналітичної основи обирається інтонаційний принцип аналізу з акцентуацією стильово-компаративного підходу і підкресленням герменевтичного ракурсу зазначеного інтонаційного бачення природи музичної виразності в руслі асафьєвської музикознавчої школи в українському музикознавстві.
Ключові слова
: героїчне амплуа, ліричне начало, традиції тенорового співу, інтонаційна основа музики.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Ду Фаньюн
здобувач кафедри історії музики та музичної етнографії Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової.

Опубліковано
2015-12-25
Розділ
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА