«Дочка кардинала» Ф. Галеві: жанрово-стильові та образно-смислові аспекти.

"The daughter of the Cardinal" by F. Halevy: genre and stylistic and figurative-semantic aspects.

  • Shang Yong Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової
Ключові слова: Ключові слова: «велика» французька опера, творчість Ф. Галеві, французький музичний театр, «Дочка кардинала» Ф. Галеві.

Анотація

Мета статті: виявлення поетико-інтонаційних особливостей опери «Дочка кардинала» Ф. Галеві в контексті еволюції французького музичного театру першої половини XIX ст. Методологія: в статті застосовані типологічний, аналітичний, історіографічний і джерелознавчий методи. Наукова новизна: Опера Ф. Галеві «Дочка кардинала» розглядається не тільки в контексті поетики творчості композитора і втілення жанрового «канону» «великої французької опери», а й в руслі фіксації процесів, показових для французької музично-історичної традиції першої половини XIX століття. Висновки. Музична мова опери Ф. Галеві характеризується різноманітністю стилістичних витоків, серед яких для композитора істотними виявилися традиції італійського бельканто, французької музичної декламації, а також єврейської ритуально-богослужбової музики.
Ключові слова: «велика» французька опера, творчість Ф. Галеві, французький музичний театр, «Дочка кардинала» Ф. Галеві.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Шан Юн
асистент-стажист кафедри сольного співу ОНМА імені А. В. Нежданової.

Посилання

1. Galev Fromantal (2016). Wikipedia. Retrieved from: ru.wikipedia.org/wiki/Галеви_Фроманталь [in Russian].
2. Grishayev, P. (2015). 5 of the historical reasons of anti-Semitism. Retrieved from: www.vocrugsveta.ru/article/192211/ [in Russian].
3. Zhestkova, O. (2014). Romantic historicism in the libretto of big operas of Eugène Scriba. Historical, philosophical, political and jurisprudence, cultural science and art criticism. Questions of the theory and practice. (No. 9-2 (47)), (pp. 62-66).– Tambov: Diploma [in Russian].
4. Krotov, V. (1995). Dictionary of paradoxical definitions. Moscow : CROWN PRESS [in Russian].
5. Laykh-Galan, K (2010). Performing versions of the opera of F. Galevi "Jewess". The Scientific bulletin of NMAU of P.I. Tchaikovsky. – Modern opera theater and problems of an operovedeniye: the collection of articles (Issue 89), (PP. 77-85) Kyiv : NMAU of P.I. Tchaikovsky [in Russian].
6. Olshansky, D. (2010). Between two fathers: review of the opera "Jewess". "The 60th parallel". ( No. 4 (39)),(pp 96-101) [in Russian].
7. Reizov, B. (1958). The French historical novel during a romanticism era. Leningrad: Goslitizdat [in Russian].
8. Trubenok, E. (2014). Parafrazirovaniye of sacral teksto-musical primary sources in the modern Roman Catholic Church (on the example of the anthem of Te Deum). The Messenger of Orthodox Sacred and Tychonoff humanities university. Series 5: Questions of the theory and history of Christian art. ( No. 2 (14)),(ppPage 105-116) [in Russian].
9. Trubenok, E. (2014). Christian anthem of Te Deum: To a question of text and melodic archetypes. The Messenger of Orthodox Sacred and Tychonoff humanities university. Series 5: Questions of the theory and history of Christian art. (No. 1 (13), (pp 9-18) [in Russian].
10. Hakham, D. (2014). Traditions and customs of Passover (Pesach Retrieved from: www.soroki.com/node/372?page=0,2
11. Cherkashina, M. (1986). Historical opera of an era of romanticism: (experience of a research). Kyiv.: Muses. Ukraine [in Russian].
12. Enskaya, E. (2013). Additional strokes to a creative portrait Fromantalya Galevi. Problems of the interaction of art, pedagogy and the theory and practice of education (Vol. 38), (pp. 20-30) .Kharkiv :. Vidavnitstvo TOV "S.A. M.", [in Russian].
13. Enskaya, E. (2010). The Italian history in the French interpretation: "The queen of Cyprus" F. Galevi. The Scientific bulletin of NMAU of P.I. Tchaikovsky. Modern opera theater and problems of an operovedeniye: the collection of articles (Issue 89), (pp 491-505). Kyiv : NMAU of P.I. Tchaikovsky [in Russian].
14. Enskaya, E. (2010). Christian subject in the French opera of the XIX century Retrieved from: dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/14-enska.pdf?sequence=1
15. Yukhvidin, P. (2010). The Jewish motives of the big opera Retrieved from: world.lib.ru/j/juhwidin_p_a/lajuive.shtml [in Russian].
Опубліковано
2016-11-30
Розділ
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ