##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
№ 23 (2016): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524-0447-2016-23
Опубліковано:
2016-11-30
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
Роль візантійського «образу світу» у становленні музичної і культурно-історичної традиції Європи XVIII-XX ст.
Olga Muravskaya
9-24
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Втілення національної тематики в творчості Йосипа Ельгісера
Yulia Kapliyenko-Iliuk
25-35
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Елементи гротеску у музичній мові мюзиклу «Одного разу в Одесі ... Або Сонька - Золота Ручка» Сіяни Лосинської.
Svetlana Polyakovskaya
36-45
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Стильові основи оперних творів Дж. Верді: до проблеми оперного мислення.
Van Te
46-57
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Провідні тенденції жанрової стратифікації українського вокально-естрадного виконавства
Ivan Bobul
58-68
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Тенденції перехідності у камерно-вокальній творчості російських композиторів xix – початку хх століть.
Andriy Polkanov
69-79
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Прояв традицій православної культури в оперній творчості Р. Щедріна початку ХХІ століття.
Ecatherina Nemchenko
79-91
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
«Ночі в садах Іспанії» Мануеля де Фальї в контексті відтворення іспанської національної ідеї.
Natalia Zayats
91-103
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
«Трансцендентні етюди» Ф. Ліста та С. М. Ляпунова у руслі філософських та жанрово-стильових пошуків романтизму.
Diana Gultsova
104-116
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Музичний театр В. І. Ребікова і традиції російського символізму.
Аlina Semenova
117-130
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Національно-стильова ідентифікація вірменської опери на прикладі опери А. Тиграняна «Ануш».
Gayane Arutyunyan
130-141
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Музично-критична діяльність митців львова в умовах радянської ідеології (на прикладі щоденної львівської преси 1939-1941 рр.)
Mar’yana Pochapska
142-154
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Неориторичні критерії аналізу музично-поетичного тексту камерно-вокальних творів С. Рахманінова
Liu Yuthen
155-168
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Позамузичні чинники в інструментальних творах Ф. Ліста (на прикладі «Першого року мандрів»)
Zhu Xiaole
169-181
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Фідеїстична семантика в оперній творчості М. А. Римського-Корсакова.
Dong Xinyuan
182-193
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Прелюдійність як жанрова парадигма і стилістична сфера фортепіанно-виконавської творчості (на матеріалі російської музики).
Ma Xingxing
193-204
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
«Дочка кардинала» Ф. Галеві: жанрово-стильові та образно-смислові аспекти.
Shang Yong
204-218
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
Основні принципи формоутворення в аспекті закономірностей музичного простору.
Galina Zavgorodnaya
218-227
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Циклічність як ключова властивість функціонування богослужебно-співочої традиціі
Svetlana Osadchaya
228-237
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Індивідуально-авторський аспект стильового синтезу у фортепіанних сонатах В. Сильвестрова.
Julia Grybynenko
237-249
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Музичний ремікс як фактор формування філософії рінгтонної культури.
Оleg Тaganov
249-259
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Формування сучасного музичного стильового простору на прикладі творчості Українських композиторів
Veronika Dorofeeva
260-268
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Ноематичні передумови стильового мислення В. Івасюка
Anna Paliychuk
268-279
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Явище інтерпретації у дзеркалі музикознавчого дискурсу
Anna Yezerskaya
279-289
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Композиторські інструментальні стилі в музиці до драматичних вистав (на прикладі творчості вітчизняних композиторів другої половини хх ст.)
Anton Olendarev
290-301
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Актуальні питання системного підходу в сучасному музикознавстві.
Anna Polishchuk
302-311
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Психологічні передумови і умови оперної вокально-інтонаційної інтерпретації.
Wu Huimin
311-323
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Ліричне як семантична домінанта камерно-вокальної творчості.
Du Zhou
323-333
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Принцип сонатності як музично-виконавський феномен у фортепіанній творчості Л. Бетховена.
Sun Pean
334-344
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Поняття форми і процесуформоутворення в фортепіанній музиці: холістичний підхід.
Gan Xiaoxue
345-356
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Актуальні музикознавчі підходи до явища музичної риторики.
Zhu Venfen
356-368
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Лейтмотивізм цикла «Інтермеццо» щзю4 Роберта Шумана
Lu Do
369-379
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
«Божественна комедія» Данте в історіко-культурном контексті.
Le Fanyuan
379-388
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Каприччіо як поняття та явище
Zhang Tientyan
389-399
pdf (Русский)
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
Музично-інтонаційна феноменологія автопоезису артиста мюзиклу.
Olga Oganezova-Grigorenko
400-410
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Історичні та виконавські аспекти формування західноураїнської фортепіанної традиції
Tatiana Fedchun
411-423
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
МЕТОДИЧНІ НОВАЦІЇ Я. ПУХАЛЬСЬКОГО У БАНДУРНОМУ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНОМУ ДОРОБКУ СУЧАСНОСТІ
Nadiia Broiako
424-433
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
У пошуках смислової організації ролі: постать Д.Гнатюка в практиці вітчизняного оперного виконавства 1958 – 1959 років
Viktor Bondarchuk
433-444
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Форми композиційно-драматургічних зв’язків у Етюдах op. 25 Ф. Шопена.
Аlexey Volik
444-455
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Колективний спів у дитячому фольклорі
Larisa Dolinskaya
456-470
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Метод герменевтического подхода при трансформации органных хоральных прелюдий Й. С. Баха для бандури.
Nataliya Khmel’
471-480
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Взаємодія хореографа та концертмейстера як основа інтерпретаційного процесу
Volodymyr Kleschukov
480-490
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Інструментально-темброва драматургія змішанних баянних ансамблів.
Bogdan Kislyak
490-499
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Витоки жанру сюїти: Йоганн Якоб Фробергер.
Jiang Manny
500-511
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
РЕЦЕНЗІЇ. ВІДГУКИ. ПУБЛІЦИСТИЧНІ НОТАТКИ
Рецензія на наукову монографію Муравської Ольги Вікторівни «Східно-християнська парадигма європейської культури і музики xviii–xx століть»
Oleksandra Samoilenko
512-514
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Мова
English
Українська
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##