Музично-інтонаційна феноменологія автопоезису артиста мюзиклу.

Musical and intonational phenomenology of an avtopoezis of the actor of the musical.

  • Olga Oganezova-Grigorenko Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової
Ключові слова: Ключові слова: іманентний зміст автопоезісу артиста мюзиклу, самодіалог свідомості артиста мюзиклу, музично-інтонаційна специфіка акторського технологічного процесу.

Анотація

Мета статті - обґрунтувати музично-інтонаційну специфіку іманентного змісту автопоезісу артиста мюзиклу. Методологія: дослідження передбачає застосування феноменологічного, інтонаційного та компаративного методів дослідження. Наукова новизна: в статті аналізується іманентна зміст автопоезісу артиста мюзиклу, феноменологія якого проявляється в музично-інтонаційної специфіки технологічного акторської процесу. Висновки: Специфіка творчого процесу артиста мюзиклу в тому, що його психофізичний апарат виконує професійну акторську роботу, грунтуючись на зануренні в атмосферу, створену музично-інтонаційних враженнями. У мюзиклі процес вживання в роль цей процес має дві складові: початок професійного алгоритму артиста мюзиклу - «упредметнення» чуттєво-інтонаційного несвідомого імпульсу, отриманого з музичного враження. Самодіалог свідомості артиста мюзиклу, звичні для актора механізми «вживання» в роль здійснюються вже на основі «інтонаційно відчутого» психофізичних апаратом артиста музичного матеріалу. Іманентна зміст автопоезісу артиста мюзиклу забезпечує самодіалог свідомості артиста. Інтонаційний враження є основою здійснення самодіалога свідомості артиста мюзиклу.
Ключові слова: іманентний зміст автопоезісу артиста мюзиклу, самодіалог свідомості артиста мюзиклу, музично-інтонаційна специфіка акторського технологічного процесу.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Оганезова-Григоренко Ольга Вадимівна
н
ародна артистка України кандидат педагогічних наук, професор кафедри сольного співу Одеської національної музичної академії імені А.В. Нежданової.

Посилання

1. Asafyev, B.(1971). Musical form as process: Vol 1,2. – Leningrad [in Russian].
2. Sokol, A. (2007). Performing notes, image of the world and musical. Odessa: Seaman [in Russian].
3. Sokhor, A.(1974) Intonation. Musical encyclopedia. (Vol. 2), (pp. 550-558) Moscow.: Sov. Encyclopedia [in Russian].
4. Stanislavsky, K. (1985). Work of the actor on, Vol.1: Work on in creative process of experience. Diary of the. Moscow: Art [in Russian].
5. Stanislavsky, K. (1957). Collected works in eight volumes., Vol .4. Work of the actor on a role– The state publishing house «Iskusstvo» [in Russian].
6. Czechs, M. (2003). Way of the actor (Memoirs). Moscow : LLC AST Publisher: LLC Tranzitkniga [in Russian].
Опубліковано
2016-11-30
Розділ
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА