Образ Марфи-розкольниці в опері «Хованщина» М.П. Мусоргського.

The image of Martha-raskolnitsy opera «Khovanshchina» M. Mussorgsky.

  • Tetiana Kaplun Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової.
Ключові слова: жіноча оперний образ, старовіри, російська опера, психологізм, давньоруські витоки

Анотація

У статті розглянуті духовні витоки образу Марфи «Хованщина» М.П. Мусоргського, що йдуть від старообрядницької традиції російської православної історії. Також виявлені основні риси головної героїні опери, пов'язані з середовищем старообрядців і сформовані дуалістичним характером давньоруської культури.
Ключові слова: жіноча оперний образ, старовіри, російська опера, психологізм, давньоруські витоки

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Каплун Тетяна Михайлівна
кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри теоретичної та прикладної культурології Одеської національної музичної академії ім. А. В. Нежданової

Опубліковано
2014-12-17
Розділ
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ