Стильова перехідність російського фортепіанного мистецтва кінця XIX - початку XX століть

Stylistic transitivity russian piano art of the late XIX - early XX centuries.

  • Tetiana Shevchenko Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової.
Ключові слова: виконавська модель, російська фортепіанна музика, модернізм, символізм.

Анотація

У статті розглянуто дві провідні виконавські моделі російської фортепіанної музики рубежу XIX - ХХ століть у контексті стильових напрямків культури зазначеного періоду: «ідеалістичний символізм», втілений у творчості Скрябіна і Ребікова, а також «реалістичний символізм», характерний для фортепіанних творів Рахманінова та Метнера.
Ключові слова: виконавська модель, російська фортепіанна музика, модернізм, символізм.

 

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Шевченко Тетяна Олександрівна
асистент-стажист кафедри спеціального фортепіано Одеської національної музичної академії ім. А. В. Нежданової.

Опубліковано
2014-12-17
Розділ
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ