Театральність як основний вектор розвитку в музиці Кармелли Цепколенко.

Theatricality as the main vector of development in Karmella Tsepkolenko’s music

  • Maryna Perepelytsia Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової.
Ключові слова: театралізація, сценарна розробка, гра, театралізована форма.

Анотація

Автор статті розглядає принцип театральності як основоположний вектор розвитку в музиці відомої української композиторки Кармелли Семенівни Цепколенко. Театралізація як принцип ігрового розвитку присутня майже в кожному творі композиторки. Гра, лицедійство захоплюють уяву композиторки, спрямовує її шукання в річище психологізації подій, рольових ігор, драматичного протиставлення ролей, діалогічного протиборства і діалогічного сприяння. Театралізація як метод розвитку позначена у загально філософських параметрах, а також виражається у структурованих сценаріях.
Ключові слова: театралізація, сценарна розробка, гра, театралізована форма.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Перепелиця Марина Юріївна
здобувач кафедри історії музики та музичної етнографії Одеської національної музичної академії ім. А. В. Нежданової.

Опубліковано
2014-12-17
Розділ
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ