Насилля і суб’єкт в сучасній аудіовізуальній культурі

Violence and subject in contemporary audiovisual culture

  • Adriana Skoryk Національна музична академія ім. П. І. Чайковського.
Ключові слова: ідея, жорстокість, інтроверсії, викривленість, метод, реальність, візуалізація, функціонування.

Анотація

Використовування «театру жорстокості» у візуальних сучасних мистецтвах, зокрема, на телебаченні – це трансгресивний жест, намагання стерти межі між мистецтвом та життям, вихід поза межі людського завдяки інтроверсії, особливого погляду всередину себе, щоб знайти там свою справжню сутність. Образи катастрофічних видовищ, руїн та ін., діють як спосіб репрезентувати знайоме незнайоме, як один з найбільш ефективних візуальних засобів включення пам’яті як мнемотичного знаку. В мотиві руїни відомі елементи реального ніби стираються, прогалини в цих стертих місцях стимулюють механізми відтворення образу в уяві, які тісно пов’язані з функціонуванням процесу отримання насолоди від образу, від його впізнавання в незнайомому.
Ключові слова: ідея, жорстокість, інтроверсії, викривленість, метод, реальність, візуалізація, функціонування.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Скорик Адріяна Ярославівна
кандидат мистецтвознавства, докторант Київської Національної музичної академії ім. П. І. Чайковського.

Опубліковано
2014-12-17
Розділ
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА