«Акмеологічна самосвідомість як «засіб роботи» автопоезної системи «актор мюзиклу».

Acmeological identity as a «way of operation» of the «musical actor» autopoiesis system».

  • Olha Oganezova-Grygorenko Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової.
Ключові слова: автопоезна система, акмеологічна самосвідомість, творча домінанта, акмеологічні інваріанти професіоналізму.

Анотація

У статті подано результати аналізу акмеологічної самосвідомості як найважливішої складової процесу самореалізації-самоздійснення автопоезної системи «актор мюзиклу», яка виконує функції внутрішнього «каталізатора» самоорганізації, яка оптимізує розвиток автопоезної системи «актор мюзиклу» з метою досягнення суператтрактора системи – акме, структурує компоненти, формує та формулює акмеологічні інваріанти професіоналізму, які є характерними для артиста мюзиклу.
Ключові слова: автопоезна система, акмеологічна самосвідомість, творча домінанта, акмеологічні інваріанти професіоналізму.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Оганезова-Григоренко Ольга Вадимівна
кандидат педагогічних наук, доцент Одеської національної музичної академії ім. А.В.Нежданової.

Опубліковано
2014-12-17
Розділ
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА