Рококо та сентименталізм як генеза етики-естетики бідермаєра (на прикладі клавірної / фортепіанної творчості рубежу XVIII–XIX ст.).

. Rococo and sentimentality as the genesis of ethics, aesthetics Biedermeier (for example, clavier / piano works abroad XVIII–XIX centuries).

  • Nataliya Chuprina Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової.
Ключові слова: рококо, сентименталізм, бідермаєр, романтизм, клавірна музика, фортепіано.

Анотація

Чуприна Наталія Миколаївна Стаття присвячена аналізу жанрово-стильової, виконавської специфіки рококо та сентименталізму, що розглядаються у якості генези феномену бідермаєра та її проекцій в клавірно-фортепіанному мистецтві Європи рубежу XVIII–XIX ст.
Ключові слова: рококо, сентименталізм, бідермаєр, романтизм, клавірна музика, фортепіано.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Чуприна Наталія Миколаївна 
провідний концертмейстер кафедри народних інструментів Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової.

Опубліковано
2015-12-25
Розділ
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ