Фортепіанна соната С. Слонимського: особливості формоутворення та виконавської інтерпретації.
Sonata for Piano by S. Slonimsky: features of the forming and the performing interpretation.
Ключові слова:
драматургія, формоутворення, фразування, композиційні функції, принцип мотетності.
Анотація
У статті розглядаються формотворчі принципи Фортепіанної сонати С. Слонимського. З’ясовується, що в творі втілилися риси чотирьохчастного симфонічного циклу, де I частина поєднує композиційні функції (В. Бобровський) сонатного алегро та повільної частини, а II частина — скерцо і швидкого фіналу. В аналізі виконавської інтерпретації спеціальну увагу приділено проблемам фразування, а також питанням правомірності частково редукованого (з купюрами) виконання.
Ключові слова: драматургія, формоутворення, фразування, композиційні функції, принцип мотетності.
Опубліковано
2015-12-25
##submission.howToCite##
Sapsovich, O. (2015). Фортепіанна соната С. Слонимського: особливості формоутворення та виконавської інтерпретації. Музичне мистецтво і культура, (21), 345-354. https://doi.org/https://doi.org/10.31723/2524-0447-2015-21-345-354
Розділ
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА