Принципи формоутворення одночастинної музичної композиції (на прикладі п'єси Ф. Шумана «Порив»).
Principles of forming one-part musical composition (for the example plays F. Schumann "Rush").
Ключові слова:
одночастинність, рондо-соната, багатотемність, цілісний аналіз, замкнутість та разімкнутість, тональна подвійність, внутрішнній розвиток, Шуман, «Порив».
Анотація
В статті введено поняття «рондо-сонатна одночастинність», розглядаються особливості форми рондо-сонатної одночастинності й аналізуються її особливості на прикладі фортепіанної п’єси Ф. Шумана з «Фантастичних п’єс» ор. 12 — «Порив». Подводяться підсумки цілісного анализу п’єси з точки зору рондо-сонатної одночастинності: багатотемність, потяг до замкнутості розділов і також до наскрізного розвитку, з подвійною трактовкою основної тональності; з порушеною масштабністю співвідношення рефренів та епізодів, розділів форми.
Ключові слова: одночастинність, рондо-соната, багатотемність, цілісний аналіз, замкнутість та разімкнутість, тональна подвійність, внутрішнній розвиток, Шуман, «Порив».
Опубліковано
2015-12-25
##submission.howToCite##
Nin, N. (2015). Принципи формоутворення одночастинної музичної композиції (на прикладі п’єси Ф. Шумана «Порив»). Музичне мистецтво і культура, (21), 459-467. https://doi.org/https://doi.org/10.31723/2524-0447-2015-21-459-467
Розділ
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА