Музичний ремікс як фактор формування філософії рінгтонної культури.
Musical remix as a factor of forming of ringtone culture philosophy.
Анотація
Мета статті - розглянути основні відмінності між реміксом (що використовує переважно класичний музичний тематизм) і іншими музичними жанрами схожою спрямованості, проаналізувати його роль і місце у формуванні та функціонуванні сучасної «рінгтонної» культури. Методологія: дане дослідження спирається на культурологічний, аксіологічний, історіографічний та жанровий підходи. Наукова новизна. Проблема сучасного розвитку музичних жанрів у сфері легкої та популярної музики постає у цій статті у конкретизованому розгляді жанру реміксу (головним чином класичних тем і творів).Висновки. Зниження аксіологічних критеріїв при створенні творів у цьому жанрі в порівнянні з подібними жанрами у минулому обумовлює різке падіння музичного смаку і унеможливлює передачу і засвоєння високих художніх прикладів музики попередніх епох. З проблемою прискорення сучасного життя та невистачанням часу для естетичного та духовного саморозвитку виникає можливість використання жанрів типу реміксу як сурогату творчого пошуку. Вони формують нові підходи і філософію сучасної псевдокультурної людини в рамках «рингтонної» культури.
Ключові слова: «рингтонна» культура, ремікс, транскрипція, аранжування.
Посилання
2. Adorno, T. (1998). Favourites: Music sociology. M.; SPb.: University book [in Russian].
3. Webern, A. (1975). Lectures about music. The chosen letters. M.: Music [in Russian].
4. Greenberg, C. (2005). Vanguard and kitsch. The Art magazine (issue 60) Partisan review, VI, (No. 5), (pp 34-49). Retrieved from: http://xz.gif.ru/numbers/60/avangard-i-kitch [in Russian].
5. Martynov, V. (2002). End of time composers. M.: Russian way [in Russian].
6. The unabridged dictionary of the foreign words which have entered the use in Russian (1907). Edit. M. Popov M. priests [in Russian].
7. Taganov, O. (2013). Ringtone culture that modern music genesis. Music art and culture scientific bulletin of the Odessa National A. V. Nezhdanova Academy of Music (Vol. 17), (pp 42-52) [in Ukrainian].