Розвиток концертності у творчості Уроша Дойчиновіча як відображення актуальних тенденцій сучасного сербського гітарного виконавства.
Development in creativity concert Uros Doychinovich as reflection current trends of modern Serbian guitar performance.
Ключові слова:
Ключові слова: принцип концертності, гра, сербське гітарне виконавство.
Анотація
Стаття присвячена розгляду становлення принципу концертності в європейському музично-культурному контексті. Простежуються взаємодії принципу концертності з феноменом гри, які розглядаються як основа композиторського методу Уроша Дойчіновіча в його творі «Три дні в «Східному експресі»».
Ключові слова: принцип концертності, гра, сербське гітарне виконавство.
Опубліковано
2014-12-17
##submission.howToCite##
Horoshavina, O. (2014). Розвиток концертності у творчості Уроша Дойчиновіча як відображення актуальних тенденцій сучасного сербського гітарного виконавства. Музичне мистецтво і культура, (20), 518-525. https://doi.org/https://doi.org/10.31723/2524-0447-2014-20-518-525
Розділ
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА