##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
№ 20 (2014): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524-0447-2014-20
Опубліковано:
2014-12-12
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
Інтернаціональні тенденції у творчості одеських композиторів
Rimma Rozenberg
9-21
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Еволюційна роль «перехідних епоху» у розвитку православного співу: від авторитета традиції до феномена авторства.
Svitlana Osadcha
33-44
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Жанрово-стильові аспекти опери Е. Хумпердінка «Гензель і Гретель» і традиції німецького бідермаєра.
Olha Muravska
54-64
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Полістилістичні аспекти композиторської поетики Альфреда Шнітке (на прикладі камерно-інструментальних творів).
Yuliia Grybynenko
74-85
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
До проблеми інтерпретації жанру думи-балади у Другій симфонії Б. Лятошинського.
Oksana Sergieva
85-92
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Особливості неофольклоризму в пізній творчості Р. Щедріна (на прикладі Концерту для оркестру №4 «Хороводи»)
Olena Kuchma
93-103
pdf
pdf (eng) (English)
Образ Марфи-розкольниці в опері «Хованщина» М.П. Мусоргського.
Tetiana Kaplun
104-114
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Перша програмна мініатюра М. Глінки «Прощальний вальс»: автобіографічні смисли та італійські музичні впливи.
Inna Timchenko-Bykhun
115-128
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
До питання про жанрово-стильову та вокально-виконавську специфіку «Тихих пісень» В. Сильвестрова
Larysa Gorelik
129-138
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
«Сім пісень» на вірші Є. Кульман Р. Шумана: стильові та образно-смислові аспекти.
Yuliia Oleinikova
138-147
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Культура повсякдення у музичному мистецтві: інтерпретаційні можливості та методологічні перспективи (на прикладі творчої біографії М. І. Глінки).
Hanna Hadetska
147-158
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Феномен Мойсея у музичному мистецтві. Частина 2. «Мойсей» Дж.Россіні, Н.Паганіні, Н.Паганіні-Л.Сильва
Svitlana Serenko
159-169
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Від джазу до мінімалізму: про стилістичні особливості музики до балету «The Great Gatsby».
Svitlana Poliakovska
170-178
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Поетика фортепіанного етюду у французькій музичній культурі XIX – ночатку ХХ сторіччя
Diana Hultsova
179-188
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Принципи організації стильової цілісності симфонічної творчості В. Губаренка.
Mariia Yemelianenko
189-203
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Структурно-семантичні функції рондо і рондальності в камерно-інструментальній музиці А. Шнітке.
Olena Lisovenko
203-212
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
«Балада про хлопчика, що залишився невідомим» С. Прокоф’єва: жанрові та міфопоетичні аспекти.
Nataliia Lysenko
213-222
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Втілення елементів православних таїнств і богослужбових послідувань у оперному мистецтві (на прикладі «Сказання про невидимий град Кітеж і діву Февронію» М.Римського-Корсакова)
Kateryna Niemtchenko
223-231
pdf
pdf (eng) (English)
Стильова перехідність російського фортепіанного мистецтва кінця XIX - початку XX століть
Tetiana Shevchenko
232-241
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Академічна музика у контексті сучасної музичної субкультури: роздуми про явища еволюції «класичного» в сучасному музичному повсякденні.
Oleksandra Fedorova
242-253
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Театральність як основний вектор розвитку в музиці Кармелли Цепколенко.
Maryna Perepelytsia
254-263
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Темпоральніть як умова стильової характеристики пізніх опер Р. Штрауса: досвід музикознавчого дискурсу
Zhang Kai
264-272
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Риторичні витоки речитативних форм в оперній творчості К. Монтеверді.
Zhi Yin
272-282
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
Семантика елементів музичної мови як показник відмінності західного та східного мислення
Galyna Zavgorodnia
283-294
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Творча артистично-театральна концепція сучасного мистецтва «модерн-баяна»
Ivan Yergiyev
295-304
pdf
pdf (eng) (English)
Поетика «тиші» у музичному інструменталізмі
Alla Chernoivanenko
305-316
pdf
pdf (eng) (English)
Художньо-стильовий синтез: взаємодія «свого» та «чужого» в сучасній хоровій музиці
Yevgeniia Bondar
316-326
pdf
pdf (eng) (English)
Насилля і суб’єкт в сучасній аудіовізуальній культурі
Adriana Skoryk
327-337
pdf
pdf (eng) (English)
«Акмеологічна самосвідомість як «засіб роботи» автопоезної системи «актор мюзиклу».
Olha Oganezova-Grygorenko
338-347
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Смислове наповнення концепту «пам'ять» в сучасній музикознавчій поетиці
Valeriya Marik
347-357
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Явище тексту у музикознавстві: до проблеми іманентної предметності музикознавства
Volodymyr Ionov
357-366
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Імпровізація як засіб інтерпретації алеаторно-сонористичної композиції.
Kira Maidenberg-Todorova
366-376
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Синергія культурних ідентичностей регіонів України
Oleksandr Вікторович Yakovlev
376-384
pdf
pdf (eng) (English)
Музичний твір як предмет виконавської інтерпретації у контексті музикознавчих студій.
Olena Pototska
384-395
pdf
pdf (eng) (English)
Особливості сценічного втілення оперного твору: від оперного тексту до постановочної інтерпретації.
Valerii Rehrut
396-405
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Поліхудожні основи симфонізації танцю.
Iryna Vlasenko
406-416
pdf
pdf (eng) (English)
Тема очікування у камерних операх А. Шенберга та М. Таривердієва.
Anatolii Nosulia
416-425
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Жанри фортепіанної музики в творчості композиторів ХХ століття: до питання про канонічність музичного мислення.
Hanna Yezerska
425-435
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
«Жанрові інновації камерно-вокального циклу у творчості Людмили Самодаєва (на прикладі циклу» П'ять історій про хню «).
Tetiana Kvasnikova
436-446
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Музичний ритм як музикознавча категорія.
Yuliia Furdui
446-460
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Універсальність музичного професіоналізму у ХХ сторіччі і діяльність Сяо Юмейя.
Viktor Batanov
460-469
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Джерела жанру «диптих» в еволюції двочастинної форми.
Oleksandr Perepelytsia
470-482
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Драматична умовність оперного характеру у світлі діалогічного підходу: до постановки проблеми.
Wang Peng
483-492
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
Просторово-акустична естетика камерності в інструментально-ансамблевому виконавсві.
Liudmyla Povzun
493-503
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Функціональні та семантичні властивості голосового регістру у опері доби бароко.
Larysa Loboda
504-510
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Процес створення оркестрової точки-звуку як важливої складової диригентського виконавства.
Ivan Chyrka
510-517
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Розвиток концертності у творчості Уроша Дойчиновіча як відображення актуальних тенденцій сучасного сербського гітарного виконавства.
Olena Horoshavina
518-525
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Флейта в камерно-ансамблевій музиці французьких композиторів першої половини ХХ століття.
Hanna Sukhanova
525-532
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Нові жанрові властивості камерно-вокальної музики в творчості сучасних композиторів.
Andrii Polkanov
533-541
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Арфа та бандура : модифікація та порівняльна характеристика.
Nataliia Khmel
542-550
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Втілення архетипічних образів у фортепіанному виконавчому мистецтві (на прикладі 10 п’єс з балету «Ромео і Джульєтта» для фортепіано тв. 75 С. Прокоф’єва).
Ekateryna Yergieva
551-563
pdf (eng) (English)
pdf (Русский)
П’ятий фортепіанний концерт С.Прокофєва: композиційні та виконавські інновації.
Ayisi Ayisi
564-574
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Семантичні рівні оперної композиції: вокально-виконавський аспект оперознавства.
Bai Quan
574-583
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Нові передумови інтерпретації тембру тромбона в музиці другої половини ХХ – початку ХХІ століть.
Zou Wei
584-592
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Трансформація образу фортепіано в творчості імпресіоністів: про темброво-регістрові якості фортепіанної гри.
Yang Wenyan
592-602
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Третя соната в контексті композиторської творчості Ф. Шопена 1840-х років.
Yui Le
603-611
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Мова
English
Українська
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##