Національні танцювальні тенденції в операх «Облога Дубно» П. Сокальського і «Тарас Бульба» М. Лисенка на сюжет М. Гоголя.
National dance trends in operas «The siege of Dubno» by P. Sokalskiy and «Taras Bulba» by N. Lysenko based on the story by N. Gogol.
Ключові слова:
опера, танцювальний жанр, велика танцювальна форма, мала танцювальна форма, полонез, гопак, козачок.
Анотація
Стаття присвячена розгляду питань втілення національних танцювальних тенденцій в оперній творчості українських композиторів кінця XIX — початку XX століть. Втілення специфічних особливостей танцювальних жанрів європейської та української танцювальної культури розглядається на прикладі опер П. Сокальського «Облога Дубно» і М. Лисенка «Тарас Бульба», заснованих на сюжеті повісті М. Гоголя.
Ключові слова: опера, танцювальний жанр, велика танцювальна форма, мала танцювальна форма, полонез, гопак, козачок.
Опубліковано
2015-12-25
##submission.howToCite##
Kaznacheeva, T. (2015). Національні танцювальні тенденції в операх «Облога Дубно» П. Сокальського і «Тарас Бульба» М. Лисенка на сюжет М. Гоголя. Музичне мистецтво і культура, (21), 107-117. https://doi.org/https://doi.org/10.31723/2524-0447-2015-21-107-117
Розділ
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ