##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
№ 19 (2014): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524-0447-2014-19
Опубліковано:
2014-10-10
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
Супровідний інструментарій кобзарсько-лірницької традиції
Mykhailo Khai
9-21
pdf (Русский)
pdf (eng) (Русский)
До походження та семантики терміну «гусла»
Iryna Zinkiv
22-32
pdf (Русский)
pdf (eng) (Русский)
«Фауст» Ш. Гуно у річищі жанрово-стильової і міфопоетичної специфіки французької ліричної опери.
Olha Muravska
43-52
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Ціннісно-смисловий зміст сучасної української музичної історіографії: діалогічний підхід
Volodymyr Ionov
53-62
pdf
pdf (eng) (English)
Від задуму до втілення: коментар композитора (за матеріалами інтерв’ю з Олександром Красотовим).
Svitlana Poliakovska
62-71
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Дискурс мас-медіа в системі сучасних досліджень культурологічного характеру
Adriana Skoryk
71-82
pdf
pdf (eng) (English)
Транснаціональні гуманітарні проекти в синергії культурного простору України
Oleksandr Yakovlev
82-90
pdf
pdf (eng) (English)
Особливості стилеутворення у творчості Р. Щедріна
Olena Kuchma
90-100
pdf
pdf (eng) (English)
Танцювальна культура Відродження
Olha Voronovska
101-112
pdf
pdf (eng) (English)
Духовно-смислові та жанрово-стильові аспекти ораторії Ф. Ліста «Христос».
Galyna Shpak
113-123
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Еволюція традицій професійної вокальної постанови у XVII столітті (на прикладі діяльності Беніньє де Басії)
Larysa Loboda
124-133
pdf
pdf (eng) (English)
«Диптих» Мирослава Скорика: жанрові особливості.
Oleksandr Perepelytsia
133-140
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Школа оперної режисури Олександра Колодуба
Pavlo Pohodzey
141-151
pdf
pdf (eng) (English)
«Чарівний стрілок» К. М. Вебера у контексті стильових пошуків німецького музичного театру першої половини XIX сторіччя.
Anzhelika Tatarnikova
151-162
Форми та формули в хоровій музиці Л. Дичко (на прикладі двох акапельних кантат «Пори року» та «Карпатської кантати»)
V. Semkovich
162-171
pdf
pdf (eng) (English)
Семантика образу Дон Кіхота в оперній творчості Ж. Массне.
Viktoriia Mishchuk
171-181
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Класичні тенденції розвитку стилю оркестрової музики та творчість Й. Гайдна
Zou Wei
181-190
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
Поліфонічні закономірності в аспекті еволюції музичного мислення.
Galyna Zavhorodnya
191-201
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Тріада естетичного-етичного-фідєїстічного як основоположний принцип культури.
Svitlana Osadcha
202-211
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
«Абсолютна музика» у теоретичному музикознавстві.
Alla Chernoivanenko
212-224
pdf
pdf (eng) (English)
Соціокультурна амбівалентність камерності в інструментально-ансамблевих жанрах.
Liudmyla Povzun
235-245
pdf
pdf (eng) (English)
Нова сакральна музика: художньо-стильовий синтез традицій та новацій (латиномовний аспект)
Yevgeniia Bondar
254-264
pdf
pdf (eng) (English)
Феномен гіпертексту як форма та спосіб функціонування музичної свідомості.
Yuliia Grybynenko
265-274
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Естетична значимість композиторського задуму в алеаторного-сонористичний композиції Д. Курляндського «Бездротові технології».
Kira Maidenberg-Todorova
275-284
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Преподобна Євфросинія Полоцька у давньоруській співацькій та житійній традиції.
Tetiana Kaplun
284-295
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Структурно-семантичні особливості оперного тексту.
Valerii Rehrut
296-305
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Теоретичні передумови вивчення феномена сюїтності у музиці.
Maryna Петрівна Ilechko
306-314
pdf
pdf (eng) (English)
Принцип театральності та форми його застосування в музиці.
Maryna Perepelytsia
315-323
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Особенности воплощения художественного и музыкального-драматургического содержания в камерной опере.
Anatolii Nosulia
324-330
pdf
pdf (eng) (English)
Загальногуманітарні передумови дослідження авторського стилю в музиці
Inna Hodyna
331-342
pdf (Русский)
pdf (eng) (Русский)
Про жанровий синтез в «Месі миру» К. Дженкінса.
Yuriy Kuchurivskyy
342-350
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Переінтонування як феномен дослідницької інтерпретації музичного фольклорного тексту: до питання вільного звуковисотного строю
Anastasiia Mazurenko
350-358
pdf
pdf (eng) (English)
Речитатив як фактор жанрово-стильової еволюції оперної творчості.
Zhi Yin
358-367
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
«Нове фортепіано» С. Прокофьєва: виконавський та композиторський аспекти
Ayisi Ayisi
367-374
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Признаки цикличності сюїти «Образи» для фортепіано Клода Дебюссі.
Jiang Manni
374-382
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
До проблеми типологізації артистичних виконавських стилів
Ivan Yergiyev
383-395
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Соціокультурні аспекти формування професіоналізму артиста мюзиклу
Olha Oganezova-Grygorenko
395-404
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Звук як смислове енергетичне поле (на прикладі п’єс з циклу «Музичні присвяти» Б. М. Фільц): виконавський аспект
Olha Chebotarenko
405-410
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
«Божественные тайны не думай разгадать…». До питання про тему «повернення» в Прелюдії С.В. Рахманінова сі мінор ор. 32 №10.
Galyna Dubrovska
411-421
pdf (Русский)
pdf (eng) (Русский)
Еволюція методів фіксації танцювальних рухів.
Tetiana Kaznacheeva
422-432
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Темпоральні аспекти інтерпретації казкової образності у фортепіанній музиці М. Метнера
Tetiana Shevchenko
433-443
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Особливості перекладення партії арфи для бандури (на прикладі «Концерту для органу або арфи та струнного оркестру B-dur» Ґ. Ф. Генделя)
Nataliia Khmel
444-451
pdf
pdf (eng) (English)
Генезис конкурсно-фестивального руху: формування традиційних моделей.
Serhii Savenko
452-461
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Перший фортепіанний концерт С. Прокоф’єва як предмет стильової множинності виконавських інтерпретацій.
Olena Khil
462-471
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Скрипкове виконавське мистецтво як важлива складова сучасної масової культури
Kateryna Shvets
471-480
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Репертуарність як критерій сучасної оперної практики.
Zhang Kai
481-489
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Етапи і чинники історичного розвитку концертмейстерського мистецтва в європейській камерній вокально-клавірній музиці.
Huang Jia
490-500
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Синтетична природа оперного образу в операх В. Моцарта.
Wang Peng
501-509
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Восьма соната О. Скрябіна в ряді останніх творів композитора в названому жанрі.
Yui Le
510-519
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Мова
English
Українська
Поточний номер