Унікальність героїчного образу Радамеса в «Аїді» Дж. Верді як кульмінації втілення конфлікту почуття та обов'язку в оперній музиці.

The uniqueness of the heroic character of Radames in “Aida” by G. Verdi as the culmination of the embodiment of the conflict of feelings and duty in opera music.

  • Valeriy Benderov Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової.
Ключові слова: Ключові слова: Верді, «Аїда», Радамес, героїзм, конфлікт.

Анотація

Радамес в опері Дж. Верді «Аїда» вінчає серію образів оперних персонажів, в якому синтезуються лірична, героїчна і драматична образні сфери, являючись в цьому плані унікальним і кульмінаційним проявом в розвитку світового оперного мистецтва. Внутрішній конфлікт обов'язку і почуття, властивий Радамесу, надає йому реалістичну достовірність, створює його образ складним, багатогранним, еволюціонуючим. В результаті, при прагненні композитора до створення музичної драми, вокальна партія Радамеса є однією з найскладніших у світовому оперному репертуарі, що зробила вплив на подальший розвиток оперного виконавства. 
Ключові слова: Верді, «Аїда», Радамес, героїзм, конфлікт.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Бендеров Валерій Дмитрович
викладач кафедри сольного співу Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової.

Опубліковано
2016-09-28
Розділ
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ