##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
№ 22 (2016): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524-0447-2016-22
Опубліковано:
2016-09-28
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
Творчість українських композиторів в контексті еволюції музичного простору.
Galyna Zavgorodniaya
8-15
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Хорові полонези Й. Козловського в контексті традицій Олександрівського ампіру.
Olha Muravska
16-27
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Соната для віолончелі та фортепіано № 1 Альфреда Шнітке в контексті еволюції авторського стилю.
Yuliia Grybynenko
27-37
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Жінки-диригенти в інтер’єрі Одеської опери (Відлуння через століття ... Відкриття ... Збіги ...)
Nataliya Ostroukhova
38-49
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Антреприза родини Ризничів і Ко в італійському театрі Одеси 1831-1838 рр.: становлення закордонного оперного ангажементу
Kostyantyn Batsak
49-63
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Унікальність героїчного образу Радамеса в «Аїді» Дж. Верді як кульмінації втілення конфлікту почуття та обов'язку в оперній музиці.
Valeriy Benderov
64-74
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Образ Медеї в однойменній опері Л. Керубіні та її виконавчі версії.
ЕRteryna Mirzoyan
75-84
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
«Три товтуни» Ю. Олеші у різних оперних версіях В. Рубіна.
Oleksandra Kuzmina
85-94
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Специфіка прояву програмності у фортепіанних циклах Е. Гранадоса і М. Мусоргського.
Nataliya Zayats
95-105
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Духовні основи хорової школи К.К. Пігрова та традиції «православної кантати» в творчості С.І. Танєєва.
Olena Litvinenko
106-116
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
сновні напрямки в розвитку одеської композиторської школи на сучасному етапі.
Hanna Antropova
117-126
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Сучасні культурологічні підходи до вивчення долі й творчості В. Івасюка
Anna Paliychuk
127-136
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Стильові антиномії «актуальне – неактуальне» в сучасній композиторській поетиці.
Tetyana Mishchenko
136-146
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Музично-інструментальна культура трипільської цивілізації (до питання реконструкції)
Olha Oliinyk
147-156
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Провансальський «провінціалізм» у творчості Д. Мійо (на матеріалі «Бразильських танців» і 2-ї сюїти «Скарамуш»).
Lu Keting
157-167
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Вокальні мініатюри Клода Дебюссі 1890-х років: новий вектор художніх пошуків.
Li Qing
167-178
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Типологічні риси китайської камерно-вокальна лірики у світлі актуальних музикознавчих підходів.
Liu Yuthen
179-188
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
З досвіду коментаря до текстів музикантів: «повільне читання» або читання з зупинками?
Serhiy Tyshko
189-206
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Імперативи і максими продуктивної наукової школи І.А. Котляревського. Перше слово – останнє слово…
Olena Roshchenko (Averyanova)
207-216
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Явище та поняття канону як основи православної богослужбово-співочої традиції: від канонічної форми до «духу творчості».
Svitlana Osadcha
217-225
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Ерос і Етос як образні домінанти і ціннісні орієнтири музичного мистецтва.
Oleksаndra Ovsiannikova-Trel
225-236
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Концептуальна система сучасного вітчизняного музикознавства
Valeriya Marik
237-249
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Розвиток українських шкіл музикознавства в контексті ідей системології
Iryna Vlasenko
249-261
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Жанрові і стильові особливості Concerto grosso для скрипки і струнних Юлії Гомельської.
Anna Lapteva
261-273
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Емоційний інтелект музиканта-інструменталіста і транзитивність художньо-естетичних емоцій в концертно-комунікативній ситуації
Оlena Yergieva
273-285
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Явище нового академізму у сучасних формах естрадного вокалу
Ivan Bobul
285-295
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Світ музичної гри Моріса Равеля.
Anastasiya Marushko
295-303
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Духовне світовідчуття С.С. Прокоф’єва та його проекції у хоровій творчості.
Nataliya Lysenko
304-315
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Лодноднське та віденське тактування піанізму крізь призму закону історичної синхронізації.
О. Stepanova
315-325
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Національна виконавська традиція як основа оперної творчості Дж. Верді.
Wang Tie
326-336
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Явище образно-рольова інтонування в опері: герменевтичний аспект.
Wu Huimin
337-346
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Образ автору в західноєвропейській камерно-вокальній музиці романтичного періоду.
Du Zhou
347-356
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Категоріальні основи музикознавчого вивчення фортепіано-виконавської традиції.
Ma Shinsing
356-365
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
Салонна традиція у формуванні клавирного символізму піаністичного мистецтва С. Рахманінова – виконавця і композитора.
Daryа Androsova
356-365
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Самодіалог свідомості артисту мюзикла як професійно-особистісний фактор автопоезиса
Olha Oganezova-Grigorenko
376-384
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Принципы формирования фортепианных концертно-исполнительских традиций Западной Украины в контексте полинациональных социокультурных процессов.
Tetyana Fedchun
384-394
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Деякі питання техніки утворення вокальної ансамблевої звучності
Tetyana Burkatska
395-402
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Дитячий колективний спів у храмовій традиції: шляхи взаємодії «дитячості» і хорової співочої практики
Larysa Dolynska
402-415
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
До питання виконавської інтерпретації фортепіанної музики М. Метнера
Tetiana Shevchenko
415-424
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Стильова еволюція жанрової форми струнного квартету в творчості Б. Тищенка.
Maryna Tereshyna-Osheka
425-436
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Про специфіку віртуозності в джазовій фортепіанній імпровізації.
Andriy Pokaz
436-446
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Інтерактивна взаємодія музиканта-виконавця і слухачів в процесі концертно-художньої комунікації.
Ekateryna Yergieva
446-457
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Феномен романтичної віртуозності та фортепіанна творчість Ш. В. Алькана.
Diana Gultsova
458-468
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Жанр арії в корегуванны методологічних вимірів викладання вокалу у вищій школі.
Nataliya Kadantseva
469-479
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Фортепіанний цикл Ф. Ліста «Різдвяна ялинка»: нова концепція дитячої музики
Zhu Xiaole
479-492
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Мова
English
Українська
Поточний номер