Специфіка прояву програмності у фортепіанних циклах Е. Гранадоса і М. Мусоргського.
Manifestation of the principle of specificity of software in the piano cycle E. Granados and M. Mussorgsky.
Ключові слова:
Ключові слова: програмність, «Гойєски» Е. Гранадоса, «Картинки з виставки» М. Мусоргського, Ф. Гойя, В. Гартман, романтизм, Ренасімьєнто.
Анотація
Стаття присвячена аналізу специфіки прояву принципа програмності у фортепіанному циклі «Гойєски» Е. Гранадоса та в «Картинках з виставки» М. Мусоргського. Названі твори виникли на перетині музичної та художньої традиції (Ф. Гойя, В. Гартман) та розглядаються в контексті жанрово-стильових пошуків російської та іспанської культури другої половини XIX – початку ХХ століть.
Ключові слова: програмність, «Гойєски» Е. Гранадоса, «Картинки з виставки» М. Мусоргського, Ф. Гойя, В. Гартман, романтизм, Ренасімьєнто.
Опубліковано
2016-09-28
##submission.howToCite##
Zayats, N. (2016). Специфіка прояву програмності у фортепіанних циклах Е. Гранадоса і М. Мусоргського. Музичне мистецтво і культура, (22), 95-105. https://doi.org/https://doi.org/10.31723/2524-0447-2016-22-95-105
Розділ
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ