Провансальський «провінціалізм» у творчості Д. Мійо (на матеріалі «Бразильських танців» і 2-ї сюїти «Скарамуш»).

Provencal «provincialism» in the work of D. Milhaud (based on «Brazilian Dance» and 2nd suite «Skaramush»).

  • Lu Keting Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової.
Ключові слова: Ключові слова: провінціалізм, регіоналізм в музиці, діалектний стиль, стиль, жанр.

Анотація

У статті обговорюється фортепіанна творчість Д. Мійо в аспекті стильового явища «провінціалізму» в професійній музиці минулого століття. «Провансальський провінціалізм» французького композитора в «Бразильських танцях» і сюїті «Скарамуш» розглядається в ряду планетарного інтересу до локально-діалектних явищ як джерела інтенсифікації національного образу світу. Пропонується обґрунтування провансальської стилю Д. Мійо в контексті стильової парадигми музичного мистецтва ХХ століття.
Ключові слова: провінціалізм, регіоналізм в музиці, діалектний стиль, стиль, жанр.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Лю Кетін
здобувач кафедри історії музики та музичної етнографії Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової.

Опубліковано
2016-09-28
Розділ
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ