Лодноднське та віденське тактування піанізму крізь призму закону історичної синхронізації.
London and viennese interpretations of pianism through the prism of the law of historical synchronization.
Ключові слова:
Ключові слова: піанізм, закон історичної синхронізації, Лондонська фортепіанна школа, Віденська фортепіанна школа.
Анотація
Крізь призму дії закону історичної синхронізації в результаті застосування методу порівняльного аналізу представлено дослідження процесу виникнення фортепіано, а також трактувань піанізму в їх «лондонському» і «віденському» версіях. На основі дії методу порівняльного аналізу вивчена роль трактатів М. Клементі (основоположника Лондонської піаністичної школи) і І .Н Гуммеля (завершувача Віденської фортепіанної школи) у процесі формування та узагальнення функцій піанізму останньої третини ХVIII – першої чверті ХІХ століть.
Ключові слова: піанізм, закон історичної синхронізації, Лондонська фортепіанна школа, Віденська фортепіанна школа.
Опубліковано
2016-09-28
##submission.howToCite##
StepanovaО. (2016). Лодноднське та віденське тактування піанізму крізь призму закону історичної синхронізації. Музичне мистецтво і культура, (22), 315-325. https://doi.org/https://doi.org/10.31723/2524-0447-2016-22-315-325
Розділ
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА