Категоріальні основи музикознавчого вивчення фортепіано-виконавської традиції.

Categorial foundations of musicological study of piano-performing tradition.

  • Ma Shinsing Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової
Ключові слова: Ключові слова: фортепванно-виконавська творчість, піаністичний стиль, традиція, автор, інтерпретація, етнонаціональна традиція.

Анотація

Виявляється, що фортепіанно-виконавська творчість є одним з пріоритетних предметів вивчення в сучасній музикознавчій і культурологічній науках, на той же час потребує систематизації понятійної сторони наукового дискурсу. Визначаються ключові методичні позиції стосовно процесу фортепіанної інтерпретації як основи виконавської творчості, виділяються категорії піаністичного стилю, мови-стилістики, мислення, обговорюється подвійність феномена виконавської традиції, що з'єднує авторське та національно-стильове начала.
Ключові слова: фортепванно-виконавська творчість, піаністичний стиль, традиція, автор, інтерпретація, етнонаціональна традиція.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Ма Синсин 
здобувач кафедри історії музики та музичної етнографії Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової.

Опубліковано
2016-09-28
Розділ
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА