Салонна традиція у формуванні клавирного символізму піаністичного мистецтва С. Рахманінова – виконавця і композитора.

The Salon tradition in forming of symbolism in piano art of S. Rahmaninov – a performer and composer.

  • Daryа Androsova Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової
Ключові слова: Ключові слова: салонна традиція, символізм, фортепіанний стиль, виконавець, композитор.

Анотація

В даній статті виділено піаністичну позицію С. Рахманінова як тенденцію «клавірізації» фортепіано, що споріднює його з О. Скрябіним і вчителем обох М. Звєрєвим, – у відповідності з «духом часу» установки на модерн в мистецтві та у мисленні у цілому. Систематизовані матеріали з виконавських прочитань С. Рахманіновим власних творів та композицій інших авторів в спрямованності на модерністський принцип мислення. Також виділені в композиторській позиції С. Рахманінова відповідні стильові установки на підтримку піанізму модерна.
Ключові слова: салонна традиція, символізм, фортепіанний стиль, виконавець, композитор.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Андросова Дар’я Володимирівна 
доктор мистецтвознавства, в.о. професора кафедри теоретичної та прикладної культурології Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової.

Опубліковано
2016-09-28
Розділ
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА