Вокальний цикл віршів із музикою у структурі і змісті опери Сан Бо “Метелик”.
Vocal cycle of poems with music in the structure and content оpera San Bo "Butterfly"
Анотація
Мета статті полягає у вивченні ролі вокального циклу віршів з музикою в структурі і змісті опери Сан Бо «Метелик» .Наукова новизна полягає у визначенні ролі внутрішніх циклів у формуванні трьох умовних актів оперної дії. Методологія. У статті використані аналітичний, компаративний та структурний підходи до розглянутого музичного матеріалу. Висновки. Опера як художнє ціле являє собою мета-цикл віршів з музикою, що вбирає в свій склад шість взаємодіючих між собою малих (внутрішніх) циклів, що виконують в межах опери перетворень роль її трьох умовних актів. Процес циклоутворення в музичній драмі перетворення «Метелик» відрізняє наявність різновидів, що входять до її складу внутрішніх процедур та що об'єднують їх закономірності. Внутрішні вокальні цикли віршів з музикою, організовані в цикли циклів, а в підсумку - мета-цикл, що охоплює оперу Сан Бо як музичну драму перетворень, відображають її найважливіші жанрово-стильові властивості, відображають властиву їй філософську концепцію спокутної метаморфози.
Ключові слова: музична драма перетворень, номерна структура опери, внутрішній (малий) вокальний цикл, жанр вірша з музикою, умовні акти в структурі оперного дії.
Посилання
2. Konnov, V. (1988). The Songs of Hugo Wolf. Moscow. Music [in Russian].
3. Livanova, T (1983). The history of Western European music until 1789. - In 2 vols. Vol. 1. In the eighteenth century. Moscow: Music [in Russian].
4. Nazaikinsky, E (2003). Style and genre in music: Moscow. Vlados [in Russian].
5. Roshchenko, E (2004) The number and name in the new mythology of musical romanticism (numerological and onomatological methods of music analysis). Kharkov. KhNURE [in Russian].
6. U Hung Yuan (2016). Chinese art song: history and theory of the genre: Candidate’sthesis - Kharkov [in Russian].