##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
№ 24 (2017): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/https://doi.org/10.31723/2524-0447-2017-24
Опубліковано:
2017-07-03
Весь випуск
pdf
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
Особливості тембрової драматургії інструментальних творів Галини Уствольської.
Julia Grybynenko
8-19
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Календарно-обрядові пісні в хорових інтерпретаціях Андрія Кушніренка.
Yuliya Kapliyenko-Iliuk
20-30
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Постановка опери Дж. Верді «Аїда» у режисерській інтерпретації Д.М. Гнатюка.
Viktor Bondarchuk
31-41
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Стильові інтенції та стилістичний зміст пісенної творчості В. Івасюка у сучасному медіакультурному просторі.
Anna Paliychuk
41-52
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Передумови зародження одеської піаністичної школи.
Yuliya Rusnak
52-63
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Велика увертюра» М.Джуліані в представництві класики гітарного мистецтва италійського бидермайера.
Anton Yaloza
64-74
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Специфіка трансформації інструментальної музики бароко для бандури на прикладі «сонати g-moll для віолончелі та фортепіано (pianoforte)» (за інструментальним концертом) Ґ. Ф. Генделя
Natalya Khmel
75-86
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Авторська мова як жанрово-стильовий чинник камерно-вокальної поетики Ф. Шуберта.
Du Zhou
87-100
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Опера-балет В. Губаренко «Вій»: деякі семантичні аспекти інтерпретації гоголівського сюжету.
In’ Tsyayuan’
101-116
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Історико-теоретичні передумови дослідження музичної поетики камерно-вокальних творів М. Мусоргського.
Liu Nan
117-131
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Крещендірування образів пекла як метод інтонаційної драматургії опери А. Сальєрі «Данаїди»
Liu Bin
131-143
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Лірична генеза музики та над-, позаіндивідуальні форми її виявлення у храмовому гімноспіві Китаю і Європи.
Van Mincze
143-155
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
Формоутворювальний процес як базова основа логіки музичного мислення.
Galina Zavgorodnaya
156-167
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Стратегії інноваційного соціокультурного проектування в Україні ХХІ століття.
Oleksandr Yakovlev
167-174
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Про стильовий підхід до вивчення модуляцій у вузівському курсі гармонії.
Olga Nivelt
175-185
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Діалогічний умови і семантичні особливості функціонування оперного тексту.
Anatoly Nosulya
186-197
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Неімітаційна поліфонія у світлі хронотипології поліфонічних систем.
Nataliya Belichenko
198-210
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Два фрагменти дослідницькоїдіяльності Б. Яворського в контексті музичного мислення епохи.
Natalya Liva
210-223
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Діалог традицій в опері А. Тиграняна «Ануш».
Gayane Arutyunyan
223-234
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Семантичні властивості вокально-естрадного виконавства у контексті теорії інтерпретації.
Ivan Bobul
235-245
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Число як формоутворюючий принцип музичної композиції.
Hanna Kopiika
245-256
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Жанрово–стильова модель інструментальних фортепіанних циклів в творчості українських композиторів кінця ХХ століття.
Мaryna Ilechkо
257-264
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Основні тенденції аналізу творчості О.Мессіана у західно-європейському та американському музикознавчому дискурсі.
Olena Strylchuk
265-275
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Феномен фортепіанного мислення та актуальні способи його вивчення.
Gan Xiaoxue
275-286
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Специфіка композиторської інтерпретації роману В. Гюго “Собор Паризької Богоматері” у вокальній баладі Шан Деї.
Cao Xe
287-300
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Вокальний цикл віршів із музикою у структурі і змісті опери Сан Бо “Метелик”.
E Syanvey
301-311
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
Національно-стильова основа сучасний сербський гітарного мистецтва
Elena Khoroshavina
312-325
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Інтерпретатор вокального циклу «Поема одного дня» Г. Форе у пошуках французького шарму
Tatyana Zharkikh
326-337
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Особливості вокально-сценічного втілення персонажів оперного твору.
Larisa Loboda
337-346
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
До проблеми опанування мови сучасної музики у курсі читання хорових партитур (на прикладі циклу «Шість пісень» п. Хіндеміта).
Nataliya Selezneva
347-360
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Вплив гастрольно-концертної діяльності на становлення фортепіанного мистецтва західноукраїнського регіону у ХІХ столітті
Tatiana Fedchun
360-373
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Джазові твори В. Власова для домри
Valentyna Kyrychenko
373-382
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Гармоніка «хромка» в музичній культурі України та Росії: історичний та органологічний аспекти.
Vladimir Chefranov
383-391
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Герої Гоголя в музично-сценічному втіленні у виставі «Вій» Одеського національного театру опери та балету
Natalia Kadanceva
392-402
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Твори для домри соло у формуванні звукового образу інструмента
Irina Formanyuk
403-415
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Імпресіоністично-символістські оздоби сонатини Миколи Колесси
Tetyana Chaban
415-426
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Жанрово-стильова діалогічність камерно-вокальної творчості як предмет музикознавчого дискурсу
Liu Yuthen
426-438
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Ораторіальність як стилістичний вимір та семантична домінанта фортепіанного виконавства
Ma Xingxing
438-451
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Мова
English
Українська
Поточний номер