Признаки цикличності сюїти «Образи» для фортепіано Клода Дебюссі.
Signs of cyclicity in the suite «Images» for piano by Claude Debussy.
Ключові слова:
цикл, самостійність, програмність, монотематизм, лейт-інтонація, лейт-мотив, лейт-тема, лейт-гармонія, лейт-фактура.
Анотація
В статті розглядається сюїта Клода Дебюссі «Образи» з точки зору наявності циклічності і самостійності двох серій п’єс (по три). Виявляються як риси самостійності, так і індивідуальності, кожної з п’єс сюїти. А також аналізуються і визначаються цілий ряд різних спільностей (монотематизм, програмних, лейт-образних, лейт-інтонаційних, лейт-мотивних, гармонійних, фактурних і др.) між п’єсами «Образов». І таким чином робиться висновок про безперечну циклічність сюїты Дебюссі «Образов».
Ключеві слова: цикл, самостійність, програмність, монотематизм, лейт-інтонація, лейт-мотив, лейт-тема, лейт-гармонія, лейт-фактура.
Опубліковано
2014-10-10
##submission.howToCite##
Manni, J. (2014). Признаки цикличності сюїти «Образи» для фортепіано Клода Дебюссі. Музичне мистецтво і культура, (19), 374-382. https://doi.org/https://doi.org/10.31723/2524-0447-2014-19-374-382
Розділ
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА