Звук як смислове енергетичне поле (на прикладі п’єс з циклу «Музичні присвяти» Б. М. Фільц): виконавський аспект

Sound as the meaning energy field (on example of the piece from the cycle «Musical dedications» by B. M. Filz): the performance aspect

  • Olha Chebotarenko ДВНЗ «Криворізький національний університет.
Ключові слова: звук, виконавська форма, енергія, смисл, жанр.

Анотація

У статті досліджується феномен фортепіанного звуку як «енергетично» наповненого смислового носія. Аналізуються різні теорії особливостей та структури музичного звуку. Виконавський аспект теорії звуку розглянуто у контексті жанру «музичних присвят» на прикладі фортепіанних п’єс Б.М.Фільц.
Ключові слова: звук, виконавська форма, енергія, смисл, жанр.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Чеботаренко Ольга Валеріївна
кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри музикознавства, інструментальної та хореографічної підготовки ДВНЗ «Криворізький національний університет.

Опубліковано
2014-10-10
Розділ
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА