Особливості перекладення партії арфи для бандури (на прикладі «Концерту для органу або арфи та струнного оркестру B-dur» Ґ. Ф. Генделя)

The features of harp party transcription for bandura on example of «Concerto for organ (or harp) and string orchestra B-dur» by G. F. Handel in transcription for harp and piano of M. G. Parfenov and transcription for piano and bandura by J. G. Pukhalsky.

  • Nataliia Khmel Дніпропетровської консерваторії імені М. Глінки,.
Ключові слова: теорія виконавства творів епохи бароко, арфа, бандура, перекладення, трансформація, каденція.

Анотація

В статті пропонується музично-виконавський аналіз другої частини «Концерту для органу (або арфи) та струнного оркестру B-dur» Ґ. Ф. Генделя в перекладенні для арфи та фортепіано М. Г. Парфенова та перекладенні для бандури та фортепіано Я. Г. Пухальського. Також розглядається специфіка трансформації партії арфи для бандури і розглядаються всі можливості такого перекладення.
Ключові слова: теорія виконавства творів епохи бароко, арфа, бандура, перекладення, трансформація, каденція.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Хмель Наталія Василівна
здобувач кафедри теорії музики та композиції Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової, викладач Дніпропетровської консерваторії імені М. Глінки.

Опубліковано
2014-10-10
Розділ
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА