Перший фортепіанний концерт С. Прокоф’єва як предмет стильової множинності виконавських інтерпретацій.
Prokofiev's first piano concert as subject of style plurality of performing interpretations.
Ключові слова:
концерт як жанр, актуальна інтонація, виконання музики, фортепіанна виразність звучання, стиль в музиці.
Анотація
Стаття присвячена характеристиці Першого фортепіанного концерту С. Прокоф’єва в спрямованості на актуальне в сучасності інтонаційне рішення. В центрі аналізу вказаного твору С. Прокоф’єва – виявлення стильових складових композиції, що представляє ранні твори в репрезентації авторського композиторського стилю і у відображенні стильових перетворень світового мистецтва 1910-х років, які складають стильову палітру інтерпретаційних пошуків сьогоднішнього дня.
Ключові слова: концерт як жанр, актуальна інтонація, виконання музики, фортепіанна виразність звучання, стиль в музиці.
Опубліковано
2014-10-10
##submission.howToCite##
Khil, O. (2014). Перший фортепіанний концерт С. Прокоф’єва як предмет стильової множинності виконавських інтерпретацій. Музичне мистецтво і культура, (19), 462-471. https://doi.org/https://doi.org/10.31723/2524-0447-2014-19-462-471
Розділ
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА