Феномен Мойсея у музичному мистецтві. Частина 2. «Мойсей» Дж.Россіні, Н.Паганіні, Н.Паганіні-Л.Сильва
The Moses phenomenon in music. Part 2. «Moses» by G. Rossini, N. Paganini, N. Paganini – L. Silva.
Ключові слова:
Мойсей, молитва, варіації, інтродукція, Россіні, Паганіні, Сильва.
Анотація
Стаття є продовженням та аналітичною частиною роботи, яка має таку саму загальну назву та присвячена аналізу заключної молитви Мойсея з хором з опери Дж.Россіні «Мойсей у Єгипті», скрипкових Варіацій Н.Паганіні, створених за вказаною темою Россіні, та віолончельної транскрипції скрипкових варіацій Л.Сильва. У ході дослідження вивчаються проблеми ідентифікації цих варіацій оперно-симфонічному першоджерелу; виявляються деякі змістовно-символічні аспекти форми, які впливають як на сприймання самої молитви, так і на формоутворення варіацій Паганіні.
Ключові слова: Мойсей, молитва, варіації, інтродукція, Россіні, Паганіні, Сильва.
Опубліковано
2014-12-17
##submission.howToCite##
Serenko, S. (2014). Феномен Мойсея у музичному мистецтві. Частина 2. «Мойсей» Дж.Россіні, Н.Паганіні, Н.Паганіні-Л.Сильва. Музичне мистецтво і культура, (20), 159-169. https://doi.org/https://doi.org/10.31723/2524-0447-2014-20-159-169
Розділ
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ