«Жанрові інновації камерно-вокального циклу у творчості Людмили Самодаєва (на прикладі циклу» П'ять історій про хню «).
«Genre innovations of a chamber and vocal cycle in Lyudmila Samodayeva's creativity (on the example of the cycle «Five Stories about Hnyu»).
Ключові слова:
міні-моноопера, камерний вокальний жанр, інтерференція.
Анотація
У даній статті проводиться аналіз циклу Л. Самодаєва «П'ять історій про хню», завдяки якому, даний твір можна віднести до авторської жанрової номінації міні-моноопера. Дана жанрова форма об'єднала в собі риси вокального циклу та камерної опери, що відповідає тенденції жанрової інтерференції, яка активно використовується сучасними композиторами.
Ключові слова: міні-моноопера, камерний вокальний жанр, інтерференція
Опубліковано
2014-12-17
##submission.howToCite##
Kvasnikova, T. (2014). «Жанрові інновації камерно-вокального циклу у творчості Людмили Самодаєва (на прикладі циклу» П’ять історій про хню «). Музичне мистецтво і культура, (20), 436-446. https://doi.org/https://doi.org/10.31723/2524-0447-2014-20-436-446
Розділ
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА