«Абсолютна музика» у теоретичному музикознавстві.

The concept of «absolute music» in the development of musical instrumentalism.

  • Alla Chernoivanenko Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової. https://orcid.org/0000-0001-8413-6172
Ключові слова: «абсолютна музика», автономна музика, музичний інструменталізм, інструментальна музика, філософія музики

Анотація

У статті аналізуються понятійно-категоріальне поле терміну «абсолютна музика» у розвитку академічного музичного інструменталізму та його роль в історії та теорії музики. Наголошується значення поняття у затвердженні на теоретичному і практичному рівнях уявлення про інструментальну парадигму» музики зі спиранням на гіпотезу І. Земцовського про полігенезис музики. Виявляються співвідношення понять «абсолютної», «автономної», «інструментальної», «академічної», «прикладної», «програмної» музики.
Ключові слова: «абсолютна музика», автономна музика, музичний інструменталізм, інструментальна музика, філософія музики.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Черноіваненко Алла Дмитрівна
кандидат мистецтвознавства, в.о. професора кафедри народних інструментів Одеської національної музичної академії ім. А. В. Нежданової.

Опубліковано
2014-10-10
Розділ
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА