Психологічні передумови і умови оперної вокально-інтонаційної інтерпретації.
Psychological prerequisites and conditions of opera vocal-intonational interpretation.
Анотація
Мета роботи - обґрунтувати необхідність залучення теорії і методичних принципів психологічного театру в озерознавство, розкрити передумови та шляхи використання системи К. Станіславського в оперному творчості, в удосконаленні оперної драматургії. Методологія дослідження передбачає синтез театрознавчого і музикознавчого підходу, дискурс-аналізу стосовно до навчання К. Станіславського і В. Немировича-Данченка і психології мистецтва. Наукова новизна статті полягає в розвитку і розширенні психологічного підходу до оперної вокально-інтонаційної інтерпретації як до артистичної музично-театральної діяльності, в поглибленні з боку озерознавства уявлення про психологічний театр як особливий художньо-творчий феномен. Висновки роботи дозволяють визначати основні інтерпретативні завдання режисера, диригента і співака-артиста, які організовують оперну постановку, виявляти їх специфіку і художньо-смислову єдність.
Ключові слова: психологічний театр, система К. Станіславського, співак-артист, інтерпретація, оперознавство, оперне смислоутворення, оперне образно-сценічне вираження.
Посилання
2. Kristi, G. Stanislavsky's book "The Work of an Actor Over Self". URL: http://biblioteka.teatr.-obraz.ru/kode/7247 [in Russian]..
3. Markov, P. (1960). Directing Vl. I. Nemirovich-Danchenko in the musical theater. Moscow: WTO [in Russian].
4. Nemirovich-Danchenko, V. (1984). About the actor's work: Reader. Textbook. allowance for hight. and media. training. institutions; 2 nd ed., Ext. Moscow: Art [in Russian].
5. Stanislavsky, K. (1980). My life in art. – Moscow: Art [in Russian].
6. Chekhov, M. (2003). The Way of the Actor (Memoirs). Moscow: Transitkniga [in Russian].