Велика увертюра» М.Джуліані в представництві класики гітарного мистецтва италійського бидермайера.

"Grande ouverture " of M. Giuliani in representation of classics of guitar art of the italian biedermeier.

  • Anton Yaloza Дніпропетровська консерваторія імені М. Глінки.
Ключові слова: Ключові слова: М. Джуліані, Grande Ouverture, гітарне мистецтво, бидермайер, італійський бидермайер.

Анотація

Мета дослідження - виділити органіку гітарної академічної суттєвості у контексті бидермайера, який історично визначив класику гітарного виявлення в професійній музиці. Наукова новизна - вперше в Україні гітарна спадщина М. Джуліані виявилася в центрі дослідницької проблематики стилю італійського бидермайера. Методологічною основою роботи є інтонаційний підхід в музикознавстві школи Б. Асаф 'єва в Україні, з виділенням у ньому герменевтичного, стильово-компаративного і культурологічного методів. Висновки дозволяють усвідомити високі гідності «Великої увертюри» М. Джуліані в представництві класики гітарного мистецтва італійського бидермайера. Останнє в умовах сучасного постмодерну виявляє протинаправлені тенденції проромантиченої театралізації-оркестралізаціі звучання інструменту-соло і пробідермайеровського салонного символізму, що закономірно вписується в поліметодологічні розкладки творчості сьогоденності.
Ключові слова: М. Джуліані, Grande Ouverture, гітарне мистецтво, бидермайер, італійський бидермайер.

 

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Антон Генаійович Ялоза
викладач Дніпропетровської академії музики імені М.Глінки.

Посилання

1. Androsova, D. (2014). Symbolism and poliklavirnost in pianistic performance of the twentieth century. Odessa: Astroprint [in Russian].
2. Asafiev, B (1971). Musical form as a process. Moscow-Leningrad: Music [in Russian].
3. Giuliani Mauro (1974). The musical encyclopedia in 6 volumes.. Vol. 2 Gondolier-Cors. Moscow: Soviet Encyclopedia., Vol. 2 P.228. [in Russian].
4. History of the guitar in the faces. URL: www.abc-guilas.com - guiter-times.ru
5.Cassu, J (1999). Encyclopedia of Symbolism: Painting, graphics and sculpture. Literature. Music. M .: Republic [in Russian].
6.Markova, E (2012). Problems of musical culturology. Odessa: Astroprint [in Russian]. 7.Markus, S (1959). History of musical aesthetics in 2 volumes. M .: Muzgiz, Vol.1 [in Russian].
8.Moshak, E (2012). Traditions of guitar music in the context of European musical culture of the second half of the twentieth century. Extended abstract of candidate’s thesis. Odessa: [in Ukrainian].
9.Muravskaya, O (2010). Essays on the history of foreign musical culture. Issue 1 Odessa: Printing House, [in Ukrainian].
10. Odessa Conservatory: nice names, new pages (1998). / Ch. Editor N. N. Ogrenich, Odessa: Astroprint [in Russian].
11. The Russian Orthodox Church 988-1988. Essays on the history of the I-XIX centuries. Issue 1. Moscow: Izd. Moscow. Patriarchy [in Russian]..
12.San Yuan (2006). Genre of elegies in the artistic tradition and music of J. Mertz. Master's work. Odessa : [in Russian].
13.Fan Dinh Tang (1998) The East-West problem and the Far Eastern art culture. K .: National Music Academy of Ukraine. P.I. Tchaikovsky [in Russian].
14.Grempler, M (1996). Rossini e la patria. Kassel: G. Bosse Verlag, [in Italian].
Опубліковано
2017-07-03
Розділ
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ