##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Том 1 № 27 (2018): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524–0447–2018–27–1
Опубліковано:
2018-10-24
Весь випуск
pdf
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
Друга симфонія В. Сильвестрова в еволюції творчості композитора
Nina Dovgalenko
5-15
pdf
pdf_eng (English)
Нові тенденції сучасної композиторської поетики (на прикладі творчості Ю. Гомельської)
Anatolii Nosulya
5-27
pdf
pdf_eng (English)
Жанрово-стильові аспекти хорової поеми М. Лисенка «Іван Гус» в контексті української національно-релігійної ідеї
Irina Shevchuk
28-40
pdf
pdf eng (English)
Органний цикл Жанни Демесьйо «12 хоральних прелюдій на григоріанські наспіви»
Hanna Kopiika
40-62
pdf (Русский)
pdf eng (English)
Типологічні риси камерно-вокальної мініатюри у творчості сучасних українських композиторів
Andriy Polkanov
62-72
pdf
pdf eng (English)
Музичний час як естетична ідея фортепіано-виконавської творчості
Sun Peiyan
73-83
pdf
pdf_eng (English)
Модифікації циклічної симфонії в творчості українських композиторів хх століття: історіографія жанру
Tzu Lingui
83–95
pdf
pdf_eng (English)
Категорія оперного стилю як основа теоретичної моделі сучасного оперного театру
Zhang Miao
95–105
pdf
pdf_eng (English)
Про ліричну генезу опери – музичної драми в європі та в китаї
Vang Mingjze
106–118
pdf
pdf_eng (English)
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
Українська композиторська творчість періоду «порубіжжя» ХІХ-ХХ ст. і проблеми художньо-світоглядних традицій. тенденції становлення
Maryna Severynova
119–128
pdf
pdf_eng (English)
Концепційне поле музичної моторності
Olga Voronovskaya
128–139
pdf
pdf_eng (English)
Концепція модусів творчої особистості у сучасних музикознавчих дослідженнях
Elena Khoroshavina
139–150
pdf
pdf_eng (English)
Музичний стиль як естетична категорія
Alexander Zlotnik
150–159
pdf
pdf_eng (English)
Діалог як основа творчої концепції фестивалю «Два дні та дві ночі нової музики»
Anna Stoianova
160–172
pdf (Русский)
pdf_eng (English)
Баладність як музично-мовна модальність в фортепіанній творчості Ф. Шопена
He Wenli
173–183
pdf
pdf_eng (English)
Жанрово-тематичні засади італійської опери: від історичних витоків до вокально-виконавської автономії
Wang Longchuan
184–195
pdf
pdf_eng (English)
Архетип маски у європейській оперно-театральній традиції
Zhao Ziyuan
196–204
pdf (English)
Природа та риторичні особливості оперного слова
Guo Qianping
205–214
pdf
pdf_eng (English)
Музична концептосфера «жіночої теми» в європейському оперному творчості
Zhang Yiven
214–226
pdf (Русский)
pdf_eng (English)
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
Інтонаційні архетипи як джерело емоційної інформації для артиста мюзиклу
Olga Oganezova-Grigorenko
227–236
pdf (Русский)
pdf_eng (English)
Змістовні аспекти музичного звуку в баянному виконавстві
Vladimir Murza
237–245
pdf (English)
Виконавська індивідуальність професора л. Н. Гінзбург у формуванні традицій одеської фортепіанної школи
Tatiyana Fomina
246–258
pdf
pdf_eng (English)
Диригентський жест в структурі виконавської інтерпретації диригента оркестру
Svetlana Murza
259–266
pdf
Твори та виконавство М. Шимановської, І. Падеревського як бідермаєрівська стильова лінія у польській музиці
Natalia Chuprina
266–279
pdf
pdf_eng (English)
Творчо-особистісні засади композиторської поетики Д. Шостаковича у світлі авторологічного підходу
Hanna Yezerskaya
280–291
pdf
pdf_eng (English)
Технологічна та психофізична специфіка вокального дуету
Larisa Stadnichenko
291–299
pdf (Русский)
pdf_eng (English)
Музично-пластична природа хореографічного мистецтва
Volodymyr Kleschukov
300–309
pdf
pdf_eng (English)
Інтегративні зв’язки між сольфеджіо і англійською мовою
Anna Utina
310–323
pdf
pdf_eng (English)
Музично-текстологічної принципи оперної інтерпретації
Liu Shitin
323–334
pdf (Русский)
pdf_eng (English)
Оперне інтонування як синтетичний художньо-експресивний феномен
Dong Xinyuan
335–344
pdf
pdf eng (English)
Стилістики «бахіанства» у ранніх сонатахБетховена
Lin Junda
345–358
pdf (Русский)
pdf eng (English)
Мова
English
Українська
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##