##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
№ 26 (2018): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524-0447-2018-26
Опубліковано:
2018-04-25
Весь випуск
pdf
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
Категорія музичного мислення у понятійному контексті психології мистецтва: про єдність філософсько-естетичного та мистецтвознавчого методів пізнання.
Oleksandra Samoilenko
7-17
pdf
pdf (eng) (English)
Обґрунтування семіологічного підходу до проблеми музичної моторності.
Olga Voronovskaya
18-30
pdf
pdf (eng) (English)
Специфика музыкального мышления в контексте пианистической деятельности
Olga Chebotarenko
30-41
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Креативність як фактор творчої волі у композиторській та виконавській діяльності.
Elena Khoroshavina
41-52
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Категорія «класичне» в масовому суспільному сприйнятті: історичний і сучасний погляд.
Alexandra Fedorova
52-62
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Взаємодія словесних жанрових форм в музичному тексті опери (на прикладі творчості М. Мусоргського)
Guo Qianping
63-74
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Мелодичні засади фортепіанного стилю Ф. Шопена: актуальні музикознавчі підходи
He Venley
74-86
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Діалогічні пролегомени культурного ландшафту Криму (український контекст)
Tetiana Mladenova
86-98
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
Художньо-естетичні передумови розвитку камерної опери у ХХ – ХХІ ст.
Anatoliy Nosulya
99-111
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Феномен инструментального театра в произведениях украинских композиторов второй половины ХХ ст.
Nadezhda Broyako, Veronika Dorofeeva
111-122
pdf
pdf (eng) (English)
Реквієм К. Дженкінса: минуле і сьогодення жанрової традиції
Yurii Kuchurivskyi
122-134
pdf
pdf (eng) (English)
Особливості служби Преображення у східнослов’янській співочій православній традиції кінця XIV – першої половини XV століть у контексті зміни церковних уставів.
Kristina Diablova
135-148
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Особливості становлення флейти як ансамблевого інструменту у французькій музиці на межі XIX – XX століть.
Anna Lukatskaya
148-160
pdf
pdf (eng) (English)
Партії сопрано в ліричних операх Р. Вагнера, Дж. Верді та П. Чайковського.
Wang Mingjie
161-172
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Жанрові витоки музичної образності фортепіанних поліфонічних циклів ХХ століття.
Zhou Daping
172-185
pdf (Русский)
pdf(eng) (English)
Особливості драматургії і формоутворення «варіацій на тему Ф. Шопена» для фортепіано, ор. 22 С. Рахманінова.
Lu Yujing
186-200
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Перше Інтермеццо в історії музики: Р. Шуман, ор. 4, № 1.
Lu Do
200-213
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
Кларнетовий репертуар ХХ століття в обробці його багатств інструменталістами Одеси
Zinoviy Burkackiy
214-225
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
«Мислити звуками»: дидактичні перспективи застосування системи вольфґанґа ґуґґенберґера в процесі підготовки студента-трубача.
Petro Vakalyuk
225-234
pdf
pdf (eng) (English)
Електронний баян у музичній культурі: історія, естетика, органологія
Volodimir Chefranov
234-246
pdf
pdf (eng) (English)
Українська школа вокального мистецтва: традиції та сучасність.
Olexandr Rudenko
246-255
pdf
pdf (eng) (English)
Методичні напрацювання бандуристів Зіновія Штокалка та Василя Ємця.
Irina Druzhga
255-266
pdf
pdf (eng) (English)
Диригентська школа Євгена Вахняка на тлі хорової культури України.
Vasyl Chuchman
266-282
pdf
pdf (eng) (English)
Особливості підготовки піаністів в умовах української мистецької освіти.
Zhang Xiangyong
282-291
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Мова
English
Українська
Поточний номер