##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Том 1 № 30 (2020): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524-0447-2020-30-1
Опубліковано:
2020-03-02
Весь випуск
PDF
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
ЕЛЕКТРОННА П’ЄСА АЛЬФРЕДА ШНІТКЕ «ПОТІК»: СПЕЦИФІКА ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗВУКОВИХ ОБ’ЄКТІВ
Nataliia Grigoriivna Danchenko
5-11
PDF
«ДЖАННІ СКІККІ» ДЖ. ПУЧЧІНІ В РІЧИЩІ ЖАНРОВО-СТИЛЬОВИХ ШУКАНЬ ІТАЛІЙСЬКОГО МУЗИЧНОГО ТЕАТРУ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
Hanna Andriivna Julay
11-18
PDF
«СУМНОЇ ДРИМБИ ЗВУКИ» Є. СТАНКОВИЧА В АСПЕКТІ ВТІЛЕННЯ НЕОФОЛЬКЛОРИСТИЧНИХ ТЕНДЕНЦІЙ
Nadia Bohdanivna Broiako
19-24
PDF
ЖАНРОВІ ОЗНАКИ ПОЛОНЕЗУ В ПОЛЬСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ ОПЕРІ ХІХ СТОЛІТТЯ
Tetiana Oleksandrivna Kaznacheieva
24-29
PDF (English)
ПОЕТИКА «МУЧЕНИЦТВА СВЯТОГО СЕБАСТЬЯНА» К. ДЕБЮССІ В РІЧИЩІ МІСТЕРІАЛЬНИХ ШУКАНЬ СИМВОЛІЗМУ
Alina Vasylivna Semenova
29-36
PDF
ОБРАЗ ГРАФИНІ В ОПЕРІ П. І. ЧАЙКОВСЬКОГО «ПІКОВА ДАМА»
Elena Aleksandrovna Starodubtseva
37-46
PDF (Русский)
ПАСІОНИ О. КОЗАРЕНКА: ЖАНРОВИЙ СИНТЕЗ ТРАДИЦІЙНОГО ТА ІННОВАЦІЙНОГО
Hanna Oleksiivna Savoniuk
46-51
PDF
ВЗАЄМОДІЯ ВЕРБАЛЬНОЇ ТА МУЗИЧНОЇ СЕМАНТИКИ В КАМЕРНО-ВОКАЛЬНІЙ ТВОРЧОСТІ С. СЛОНІМСЬКОГО
Du Wei
51-56
PDF (English)
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
МУЗИЧНИЙ ЖЕСТ У НАУКОВО-ПОНЯТТЄВІЙ СИСТЕМІ МУЗИКИ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ
Olga Volodymyrivna Voronovskaya
57-63
PDF
РЕЛІГІЙНА ПРОБЛЕМАТИКА У РОСІЙСЬКІЙ ОПЕРІ МЕЖІ XIX–XX СТОЛІТЬ
Galina Nikolajevna Dubrovsksja
64-68
PDF (Русский)
ФОРТЕПІАННА ГРА ЯК ХУДОЖНІЙ МУЗИЧНИЙ ДИСКУРС
Kateryna Ivanivna Yerhiieva
69-75
PDF
ДУХОВНО-СМИСЛОВІ ТА ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ АСПЕКТИ «МЕСИ МИРУ» К. ДЖЕНКІНСА
Halyna Serhiivna Shpak
76-82
PDF
МИСТЕЦТВО КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА КАМЕРНОГО ОРКЕСТРУ ЯК ПОЛІЛОГ
Olena Petrivna Iergiieva
83-89
PDF
ТЕМБР-АМПЛУА ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИРАЖЕННЯ ОПЕРНОГО «ГОЛОСООБРАЗУ» (НА ПРИКЛАДІ ДРАМАТИЧНОГО ТЕНОРА)
Yevhen Borysovych Avramenko
89-96
PDF
ВИКОНАВСЬКИЙ СТИЛЬ М. МЕТНЕРА В ІСТОРИКО-СТИЛЬОВОМУ КОНТЕКСТІ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА МЕЖІ ХІХ–ХХ СТОЛІТЬ
Anna Vladymyrovna Yatsula
96-105
PDF (Русский)
ОПЕРИ НА ГОГОЛІВСЬКІ СЮЖЕТИ У ТВОРЧОСТІ СУЧАСНИХ КОМПОЗИТОРІВ: ВІД ЛІБРЕТО ДО ПРОБЛЕМИ СЮЖЕТОЛОГІЇ
Na Wang
106-111
PDF (English)
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНОГО СПІВАКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК
Nataliia Yevheniivna Hrebeniuk
112-119
PDF
ТРАКТУВАННЯ ХОРУ В ОПЕРІ-КАЗЦІ «ЧАРІВНА ФЛЕЙТА» В. А. МОЦАРТА
Olena Mykolaivna Batovska
119-125
PDF
ПРОГНОСТИЧНА ФУНКЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІАНІСТА-КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА У КЛАСІ ВОКАЛУ
Viola Hryhorivna Demidova
125-130
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ У КЛАСІ ЗАГАЛЬНОГО ТА СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ФОРТЕПІАНО
Nataliia Borysivna Yazykova
131-138
PDF
РОЛЬ КОНТРАБАСА ЯК КАМЕРНО-СОЛЬНОГО ІНСТРУМЕНТА В МУЗИЦІ КШИШТОФА ПЕНДЕРЕЦЬКОГО (НА ПРИКЛАДІ КОНЦЕРТНОГО ДУЕТУ ДЛЯ СКРИПКИ ТА КОНТРАБАСА)
Serhei Hryhorevych Dikariev
138-144
PDF (Русский)
СПАДКОЄМНІСТЬ ВИКОНАВСЬКИХ ТРАДИЦІЙ Є. ІВАНОВА – В. НАВРОТСЬКОГО В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ВОКАЛЬНОГО ЦИКЛУ «ПІСНІ І ТАНЦІ СМЕРТІ» М. МУСОРГСЬКОГО
Yury Nykolaevych Buchka
144-150
PDF (Русский)
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ДИРИГЕНТІВ ХОРУ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ
Veydi Gun
151-155
PDF
Мова
English
Українська
Поточний номер