##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Том 2 № 36 (2023): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524-0447-2023-36-2
Опубліковано:
2023-11-29
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
ЖІНОЧЕ ОБЛИЧЧЯ СУЧАСНОЇ ОДЕСЬКОЇ КОМПОЗИТОРСЬКОЇ ШКОЛИ: ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ
Olha Volodymyrivna Voronovskaya
5-24
PDF
ДИРИГЕНТСЬКІ ОСНОВИ ОДЕСЬКОЇ ХОРОВОЇ ШКОЛИ: НАУКОВО-ТВОРЧА СПАДЩИНА ТА СУЧАСНІ АСПЕКТИ ТЕОРІЇ ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ
Iryna Oleksandrivna Shatova
25-42
PDF
АКТУАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЕВОЛЮЦІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОПЕРНОГО МИСТЕЦТВА: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ
Anatolii Valentynovych Nosulya
43-56
PDF
САКСОФОН У МУЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ КИТАЮ
Wang Haoyuan
57-70
PDF
РОЛЬ МОТИВУ НОЧІ У ФОРМУВАННІ ОБРАЗУ ЛІРИЧНОГО ГЕРОЯ У ВОКАЛЬНОМУ ЦИКЛІ «MY SISTER – NIGHT» ЮЛІЇ ГОМЕЛЬСЬКОЇ
Zhang Zeyu
71-83
PDF
КЛАРНЕТ В КАМЕРНО-АНСАМБЛЕВОМУ ЖАНРІ ХХ СТОЛІТТЯ
Duan Jinghan
84-95
PDF
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
ПРИНЦИПИ І ТЕХНІКИ КОМПОЗИЦІЇ ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ (ХІ–ХV СТ.) ЯК ПРЕДМЕТ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ КОНТРАПУНКТУ
Oksana Oleksandrivna Aleksandrova, Nataliya Mykolayivna Belichenko
96-109
PDF
ФЕНОМЕНОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МУЗИЧНОГО ЗВУКУ В КОНТЕКСТІ ОРГАНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ
Olha Valeriivna Chebotarenko
110-120
PDF
«ЛІТАНІЇ ДО КИТА» ДЖОНА КЕЙДЖА ЯК СУЧАСНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ДУХОВНОГО ЖАНРУ
Tetiana Volodymyrivna Matushchak
121-133
PDF
ІНСТРУМЕНТАЛЬНІ ЧИННИКИ КАМЕРНО-ВОКАЛЬНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА ОРКЕСТРАЛІЗАЦІЯ ПІСЕННОГО ЖАНРУ
Chen Hongyu
134-144
PDF
ОПЕРНО-СИМФОНІЧНА ТВОРЧІСТЬ ЯК СИНЕРГІЙНИЙ ФЕНОМЕН
Wei Lixian
145-155
PDF
КАТЕГОРІЯ ПІАНІСТИЧНОСТІ У СУЧАСНІЙ ТЕОРІЇ ФОРТЕПІАННОЇ ТВОРЧОСТІ: ІСТОРИКО-ЕСТЕТИЧНИЙ РАКУРС
Liang Zhenyu
156-167
PDF
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
ІНТЕРПРЕТАЦІЙНІ ВЕКТОРИ «VEXATIONS» Е. САТІ (НА ПРИКЛАДІ СУЧАСНИХ ВИКОНАНЬ ТВОРУ)
Kira Isaakivna Maidenberg-Todorova
168-181
PDF
ДО ПИТАННЯ МУЗИЧНОГО ХРОНОТОПУ В ДИРИГЕНТСЬКОМУ ВИКОНАВСТВІ
Svetlana Аnatolyevna Murza
182-194
PDF
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ КОМУНІКАТИВНИХ ПРОЦЕСІВ У СУЧАСНОМУ СКРИПКОВОМУ ВИКОНАВСТВІ
Kateryna Olehivna Kiknavelidze
195-209
PDF
ХОРОВА ШКОЛА ТА ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ВИКОНАВСЬКИЙ СТИЛЬ ДИРИГЕНТА: ПИТАННЯ ВЗАЄМОДІЇ
Oleksand Petrovich Vila-Botsman
210-221
PDF
РОЛЬ ЖАНРОВОЇ ФОРМИ У СУЧАСНОМУ ФОРТЕПІАННОМУ ВИКОНАВСЬКОМУ МИСТЕЦТВІ
Yulia Viktorivna Ivanovа
222-234
PDF
КОНЦЕРТ ДЛЯ КЛАРНЕТА В ТВОРЧОСТІ КИТАЙСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ
Zhang Jiahao
235-246
PDF
МОВЛЕННЄВІ ФАКТОРИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОПАНУВАННЯ КИТАЙЦЯМИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ АКАДЕМІЧНОЇ ВОКАЛЬНОЇ МАНЕРИ
Yu Xinya
247-257
PDF
МИТЦІ НА ОКОЛИЦЯХ НЕАПОЛЯ ТА НА «МЕРТВОМУ ОЗЕРІ» В ІТАЛІЇ: ДОСВІД МАНДРІВНИКІВ XIX СТОЛІТТЯ
Serhii Vitaliiovych Tychko
258-274
PDF
Мова
English
Українська
Поточний номер