##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Том 1 № 28 (2019): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524–0447–2019–28–1
Опубліковано:
2019-03-27
Весь випуск
Full Tome
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
МІЗАНСЦЕНІЧНА ТИПОЛОГІЯ КАМЕРНО-АНСАМБЛЕВИХ ЖАНРОВИХ РІЗНОВИДІВ: ДО ПИТАННЯ ХУДОЖНЬО- ВИКОНАВСЬКОГО ХРОНОТОПУ
Liudmіla Ivanovna Povzun
5-14
PDF
НАЦІЯ І КУЛЬТУРА У ДОСВІДІ ПОСТМОДЕРНОГО КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ОСЯГНЕННЯ
Lyudmila Trouelnikova
15-27
PDF
КОНЦЕПТ «МУЗИКА» В РАННІХ ТВОРАХ А. КАРАМАНОВА («МУЗИКА № 2» ДЛЯ ФОРТЕПІАНО)
Nina Dovgalenko
27-41
PDF
ПЕРШИЙ ПАРАФРАЗ М. ГЛІНКИ: ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЖАНРУ
Inna Tymchenko-Bykhun
41-58
PDF (Русский)
ПРО ХАРАКТЕРНІ РИСИ АВТОРСЬКОГО СТИЛЮ У ФОРТЕПІАННОМУ ЦИКЛІ «ЩОДЕННИК» Р. ЩЕДРІНА
Оleg Тaganov
58-72
PDF (Русский)
ПРОЯВЛЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ПРАВОСЛАВНОЇ КУЛЬТУРИ В ОПЕРНІЙ ТВОРЧОСТІ Л. ДИЧКО (НА ПРИКЛАДІ ХОРОВОЇ ОПЕРИ «РІЗДВЯНЕ ДІЙСТВО»)
Ecatherina Viktorovna Nemchenko
72-89
PDF
КАНТАТА М. ЛИСЕНКА «НА ВІЧНУ ПАМ’ЯТЬ І. КОТЛЯРЕВСЬКОМУ»: ЖАНРОВИЙ ТА ДУХОВНО- МІФОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ
Iryna Henadiievna Shevchuk
89-101
PDF
КАПРІЧЧІО У ТВОРЧОСТІ ДЖИРОЛАМО ФРЕСКОБАЛЬДІ
Tiantian Zhang
102-117
PDF (Русский)
СТИЛЬОВІ ПАРАМЕТРИ ТА СЕМАНТИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ЖАНРОВОЇ ФОРМИ «ВІРШ ІЗ МУЗИКОЮ» У ТВОРЧОСТІ А. ШНІТКЕ
Do Xiaoshuang
117-127
PDF (Русский)
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
КОМУНІКАТИВНА ПАРАДИГМА КУЛЬТУРИ ЯК ПРЕДМЕТ ПОСТМОДЕРНОГО ДИСКУРСУ
Vladislav Kornienko
128-151
PDF (Русский)
ТИПОЛОГІЯ ФАКТУРИ В КОНТЕКСТІ ЖАНРОВО-СТИЛЬОВОГО СИНТЕЗУ МУЗИЧНОЇ КОМПОЗИЦІЇ
Halyna Zavohorodnya
152-162
PDF (Русский)
ДО ПРОБЛЕМИ МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ: ВІД МИСЛЕННЯ НА ІНСТРУМЕНТІ ДО МИСЛЕННЯ ІНСТРУМЕНТОМ
Alla Dmitrievna Chernoivanenko
162-176
PDF (English)
БОЛЕСЛАВ ЯВОРСЬКИЙ ПРО ЗНАЧЕННЯ РЕМАРОК-ОБРАЗІВ У КОНЦЕПЦІЇ МУЗИЧНОГО СТИЛЮ
Alexander Sokol
177-191
PDF (Русский)
ОРАТОРІАЛЬНИЙ СПАДОК Р. ШУМАНА В КОНТЕКСТІ ДУХОВНОЇ ТА ЖАНРОВО-СТИЛЬОВОЇ СПЕЦИФІКИ НІМЕЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ
Olga Muravskaya
192-207
PDF
АКТУАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ТИПОЛОГІЇ СИМФОНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ
Tzu Lingui
207-216
PDF
СЮЖЕТОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ІТАЛІЙСЬКОЇ ОПЕРИ ДОБИ РОМАНТИЗМУ: ЄДНІСТЬ ДІЇ ТА ОСОБИСТІСНОЇ РЕФЛЕКСІЇ
Wang Longchuan
217-227
PDF
ВОКАЛЬНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ОПЕРНОГО ОБРАЗУ ЯК ПРОЦЕС ОСОБИСТІСНОГО АВТОПОЕЗІСУ
Zhang Miao
228-237
PDF
ДИСКУРСИВНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ КАТЕГОРІЇ «АРХЕТИП»: МУЗИКОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ
Zhao Ziyuan
237-248
PDF (Русский)
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
ПРОБЛЕМА УЗАГАЛЬНЕНЬ, ЛЕКСИЧНОЇ, СЕМАНТИЧНОЇ, АЛГОРИТМІЧНОЇ СИСТЕМНОСТЕЙ В ПСИХОЛІНГВІСТИЧНОМУ АСПЕКТІ СИСТЕМНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОМУ ЛЕКСИКОНУ
Kharloff Heorhii
249-258
PDF
КЛАРНЕТОВИЙ РЕПЕРТУАР В КАНУН ТА НА ПОЧАТКУ ХХ СТОРІЧЧЯ
Burkackiy Zinoviy
259-270
PDF
АКТУАЛЬНІ СТИЛЬОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ЕВОЛЮЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ХОРОВОЇ ШКОЛИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
Irina Shatova
271-284
PDF (Русский)
СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО ПАРТИТУРИ ЯК СТРУКТУРНА ТА ТЕМБРАЛЬНА ОСНОВА ВОКАЛЬНОГО ДУЕТУ
Larisa Leonidovna Stadnichenko
284-292
PDF (Русский)
ФОРТЕПІАННО-КЛАВІРНА СИМВОЛІКА ЯК ЗВИЧАЙ І ТРАДИЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ (НА ПРИКЛАДІ КОНЦЕПЦІЇ ДРУГОГО ТРІО Д. ШОСТАКОВИЧА І «КВАРТЕТУ НА КІНЕЦЬ ЧАСУ» О. МЕССІАНА)
Lilia Shevchenko
293-307
PDF (Русский)
«TE DEUM» А. ПЯРТА У РІЧИЩІ ВЗАЄМОДІЇ ТРАДИЦІЙ ХРИСТИЯНСЬКОГО СХОДУ І ЗАХОДУ
Anzhelika Anatolievna Tatarnikova
308-321
PDF
ПОЛІМЕЛОДИЗМ ЯК ЧИННИК ВОКАЛЬНО- ВИКОНАВСЬКОЇ ОПЕРНОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ
Yiwen Zhang
322-331
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЖАНРОВОЇ СИСТЕМИ КИТАЙСЬКОЇ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ
Zhou Daping
332-343
PDF (Русский)
Мова
English
Українська
Поточний номер