##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Том 2 № 27 (2018): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524–0447–2018–27–2
Опубліковано:
2018-11-21
Весь випуск
Full PDF
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
АРХЕТИПИ РАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЇХ ВІДОБРАЖЕННЯ В ОПЕРІ С. С. ПРОКОФ’ЄВА «ПОВІСТЬ ПРО СПРАВЖНЮ ЛЮДИНУ»
Olga Muravskaya
5-17
PDF (Русский)
КОМПОЗИТОРСЬКО-ВИКОНАВСЬКІ ПРАКТИКИ БАРОКО У РОЗВИТКУ МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАЛІЗМУ
Alla Dmitrievna Chernoivanenko
17-34
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ КАНОНІЧНИХ ТЕКСТІВ У ТВОРЧОСТІ Г. ДАВИДОВСЬКОГО НА ПРИКЛАДІ КОНЦЕРТУ «В МОЛИТВАХ НЕУСЫПАЮЩУЮ БОГОРОДИЦУ»
Yulia Mykolayivna Ivanova
34-44
PDF
СИМФОНІЧНІ ГРАВЮРИ «ДОН КІХОТ» К. КАРАЄВА: КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ СОЦІАЛІСТИЧНОГО РЕАЛІЗМУ
Victoria Mishchuk
44-56
PDF
МУЗИЧНЕ ЖИТТЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ МІСТА ЗАДАР (ХОРВАТІЯ) В XVII ТА XVIII СТОЛІТТЯХ
Marta Gourska
57-65
PDF
ВЕРБАЛЬНІ ТА МУЗИЧНІ ЧИННИКИ ОПЕРНОГО ІНТОНУВАННЯ: ОБРАЗНА ЄДНІСТЬ
Guo Qianping
65-74
PDF
СТИЛЬОВЕ МИСЛЕННЯ Ф. ШОПЕНА ЯК ПРЕДМЕТ МУЗИКОЗНАВЧОГО ТА ВИКОНАВСЬКОГО ВИВЧЕННЯ
He Wenli
75-84
PDF
ТРАГЕДІЙНІ ПЕРЕДУМОВИ МУЗИЧНОЇ СЕМАНТИКИ ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ В ОПЕРНІЙ ТВОРЧОСТІ ДЖ. ВЕРДІ
Zhang Yiven
85-95
PDF
СЕМАНТИКА МАСКИ-ОБРАЗУ У СХІДНІЙ МУЗИЧНО-ТЕАТРАЛЬНІЙ ТРАДИЦІЇ
Zhao Ziyuan
95-103
PDF (English)
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
СПЕЦИФІКА ВИЯВЛЕННЯ УНІВЕРСАЛЬНИХ «ПАТЕРНІВ»-МОДЕЛЕЙ У КОМПОЗИТОРСЬКІЙ ТВОРЧОСТІ
Maryna Severynova
104-116
PDF
КАТЕГОРІЯ КАМЕРНОСТІ ЯК ЖАНРОВО- СЕМАНТИЧНА МНОЖИННІСТЬ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-АНСАМБЛЕВОЇ ТВОРЧОСТІ
Liudmіla Ivanovna Povzun
116-126
PDF
КАТЕГОРІЇ «РУХ» І «РУХ У МУЗИЦІ»: ЕТИМОЛОГІЯ, ДЕФІНІЦІЇ ТА ВЗАЄМОДІЯ
Olga Voronovskaya
127-139
PDF
КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ТА ЙОГО ТРАНСФОРМАЦІЇ В АНАЛІЗІ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ ХХ–ХХІ СТОЛІТЬ
Iryna Vlasenko
139-153
PDF
БАГАТЕЛЬ ЯК МАЛА МУЗИЧНА ФОРМА В СУЧАСНІЙ ДОСЛІДНИЦЬКІЙ РЕФЛЕКСІЇ
Kateryna Motsarenko
154-169
PDF
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МУЗИЧНИХ ТА ТАНЦЮВАЛЬНИХ АСПЕКТІВ ФЕНОМЕНА ЛІНДСІ СТІРЛІНГ: ДО ПРОБЛЕМИ НОВИХ ФОРМ ВИКОНАВСЬКОЇ ВИРАЗНОСТІ
Katerina Kiknavelidze
169-183
PDF
ТРАДИЦІЙНЕ І НОВАТОРСЬКЕ В ТРАКТУВАННІ ВОКАЛЬНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ ЖАНРІВ У ТВОРЧОСТІ Е. ДЕНІСОВА
Do Xiaoshuang
183-192
PDF (English)
АНТИНОМІЇ ТРАГІЧНОГО У СВІТЛІ МУЗИКОЗНАВЧОГО ПІДХОДУ
Wang Longchuan
192-202
PDF
ЖАНРОВО-ВИДОВІ ПЕРЕДУМОВИ ПСИХОЛОГІЧНО- ЕСТЕТИЧНИХ МОДАЛЬНОСТЕЙ ОПЕРНОГО ХАРАКТЕРУ
Dong Xinyuan
202-212
PDF
ЖАНРОВІ ПЕРЕВАГИ ФЕЛІКСА МЕНДЕЛЬСОНА: КАПРИЧІО
Zhang Tiantian
213-223
PDF (Русский)
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
ЛІРИЧНЕ ЯК ВИРАЗНА ЯКІСТЬ В ОПЕРАХ Г. ДОНІЦЕТТІ
Tatiyana Burkackaya
224-236
PDF (Русский)
ІННОВАЦІЙНІСТЬ ХУДОЖНЬОГО МИСЛЕННЯ У ФОРМУВАННІ ЗАСОБІВ МИСТЕЦЬКОЇ ПРАЦІ МУЗИКАНТА-ФАХІВЦЯ
Lilia Shevchenko
237-249
PDF
ЯГЕЛЛОНСЬКА ТРАДИЦІЯ В ПОЛЬЩІ В АСПЕКТІ ЗУСТРІЧНИХ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНИХ ФОРМ ДЕРЖАВОТВОРЧОЇ СПІВПРАЦІ СЛОВ’ЯНСЬКИХ НАРОДІВ ТА ЇЇ ПРОЕКЦІЯ В СТРУКТУРІ ЯГЕЛЛОНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ
O. A. Hysa
250-261
PDF
ПРО ВЗАЄМОДІЮ ІНТОНАЦІЇ І КИНЕСИКИ В МУЗИЧНОМУ МИСТЕЦТВІ
Kleschukov Volodymyr Petrovich
261-272
PDF (English)
МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ СОЛО: ВІД ДАВНІХ ФОЛЬКЛОРНИХ ПРОЯВІВ ДО БАРОКОВИХ ФОРМ
Iryna Volodymyrivna Formanyuk
272-287
PDF
СПЕЦИФІКА ВІДТВОРЕННЯ БІБЛІЙНОЇ ТЕМАТИКИ В КАНТАТІ м. ЛИСЕНКА «РАДУЙСЯ, НИВО НЕПОЛИТАЯ»
Irina Gennadievna Shevchuk
288-302
PDF
ЖАНРОВІ КАНОНИ ЯК ПРЕДМЕТ ВИКОНАВСЬКОГО ОСМИСЛЕННЯ
Sun Peiyan
302-312
PDF
ЖАНРОВО-КОМПОЗИЦІЙНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ОПЕРНОЇ МОВИ ЯК АВТОРСЬКО-ВИКОНАВСЬКОГО ФЕНОМЕНА
Zhang Miao
312-321
PDF
РОЛЬ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПІАНІСТІВ
Zhang Xiangyong
322-331
PDF
Мова
English
Українська
Поточний номер