##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Том 1 № 31 (2020): Музичне мистецтво і культура
Опубліковано:
2020-11-17
Весь випуск
PDF
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
МЕТАФІЗИЧНІ ПРОЄКЦІЇ «ЖИТТЯ ЗВУКУ» В МУЗИЦІ КАЇ СААРІАХО
Valeriia Borysivna Zharkova
5-17
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ТИПОЛОГІЇ АКУСТИЧНИХ ПОДІЙ У СУЧАСНІЙ ЕЛЕКТРОННІЙ МУЗИЦІ (НА ПРИКЛАДІ ТВОРУ О. НЕСТЕРОВА «КОЛЬОРОВА ФЛЮОГРАФІЯ»)
Andrii Ihorovych Bondarenko
18-29
PDF
УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ КОМПОЗИТОРСЬКОГО МИСЛЕННЯ В ХУДОЖНЬОМУ ВІДОБРАЖЕННІ ІСТОРИЧНОЇ ПОДІЄВОСТІ
Kostiantyn Valeriiovych Krepak
29-41
PDF
СПЕЦИФІКА ДУЕТУ ЯК АНСАМБЛЕВОЇ ФОРМИ СУЧАСНОГО БАНДУРНОГО МИСТЕЦТВА
Оlha Yevhenivna Kubik
42-56
PDF
ГАЛЕРЕЯ МУЗИЧНИХ ПОРТРЕТІВ КОМПОЗИТОРІВ У СЕМІОТИЧНОМУ ТА КОМУНІКАТИВНОМУ АСПЕКТАХ
Iryna Myroslavivna Serediuk
57-68
PDF
ТЕМБР-АМПЛУА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ПОРТРЕТУВАННЯ ОПЕРНОГО ОБРАЗУ (НА МАТЕРІАЛІ ПОРІВНЯЛЬНОГО АНАЛІЗУ ПАРТІЙ КНЯЗЯ ТА ТОМСЬКОГО В ОПЕРІ П. І. ЧАЙКОВСЬКОГО «ПІКОВА ДАМА»)
Viktor Anatoliiovych Mitiushkin
69-83
PDF
КОМПОЗИТОРСЬКА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПОЕЗІЙ І. ФРАНКА В ХОРОВОМУ ЦИКЛІ І. ШАМО
Gao Chiling
84-96
PDF
ГІТАРНІ КОНЦЕРТИ М. ДЖУЛІАНІ: ПЕРЕДУМОВИ СТВОРЕННЯ І КОМПОЗИТОРСЬКА СТИЛІСТИКА
Liu Yu
97-108
PDF
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
СЕМАНТИКА ЗВУКУ В КОНТЕКСТІ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНОГО ПРОСТОРУ
Galina Fedorovna Zavgorodnyaya
109-119
PDF (Русский)
АВТОРСЬКА МОДЕЛЬ ПОЛІСТИЛІСТИКИ У ТВОРЧОСТІ В. СИЛЬВЕСТРОВА (НА ПРИКЛАДІ ЙОГО СОНАТИ ДЛЯ СКРИПКИ І ФОРТЕПІАНО “POST SCRIPTUM”)
Yuliia Oleksandrivna Hribinienko
120-131
PDF (Русский)
ПОНЯТІЙНИЙ АСПЕКТ СТИЛЬОВОГО ФЕНОМЕНУ «НОВОЇ ПРОСТОТИ»
Oleksandra Andriivna Ovsiannikova-Trel
132-146
PDF (Русский)
ЕМОЦІЙНА ПАМ’ЯТЬ МУЗИКАНТА-ВИКОНАВЦЯ (ДО ПОСТАНОВКИ ПИТАННЯ)
Oleksandra Arkadiivna Sapsovych
147-160
PDF (Русский)
ТРАГЕДІЙНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ЖІНОЧОГО ОБРАЗУ В ОПЕРІ С. В. РАХМАНІНОВА «АЛЕКО»
Alla Mykolaivna Gavrilina
161-171
PDF (Русский)
МІСЦЕ ФЕНОМЕНА СКРИПКОВОГО КАВЕРА У ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІЙ СИСТЕМІ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Kateryna Olehivna Kiknavelidze
172-184
PDF
СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНІ ПАРАМЕТРИ ТА СТИЛЬОВІ ОЗНАКИ ЖАНРУ ЛІТАНІЇ В МУЗИЧНО-ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ
Tetiana Volodymyrivna Matushchak
184-196
PDF
ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ СИНТЕЗ ЯК ОСНОВА ОПЕРНОГО ОБРАЗУ
Liu Shitin
196-207
PDF
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
ВЕКТОРИ ТРАНСФОРМАЦІЇ-ПРЕОБРАЖЕННЯ В РОБОТІ ПІАНІСТА- КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА КОНСЕРВАТОРІЇ У КЛАСІ СКРИПКИ
Galina Nikolaevna Dubrovsksja
208-221
PDF (Русский)
ПРО ДЕЯКІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНТОНАЦІЙНО-СЛУХОВОЇ КУЛЬТУРИ РЕГЕНТА
Maryna Yevhenivna Porokhovnichenko
221-233
PDF (Русский)
ВИКОНАВСЬКИЙ АНАЛІЗ В КУРСІ ЧХП: ПРЕДМЕТНИЙ ЗМІСТ І МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
Iryna Oleksandrivna Shatova
233-247
PDF (Русский)
ЗМІСТ ТА СУТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МУЗИКАНТА-КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА
Viola Hryhorivna Demydova
248-259
PDF
ДО ПИТАННЯ ПЕРЕКЛАДЕННЯ ФОРТЕПІАННИХ ТВОРІВ ДЛЯ ЧОТИРИСТРУННОЇ ДОМРИ ТА ФОРТЕПІАНО: ФАКТУРНІ ТА ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ЗВУКООБРАЗНІ ОСОБЛИВОСТІ
Anastasiya Sergeevna Eremenko
260-269
PDF
ДІЯЛЬНІСТЬ МУЗИКАНТІВ ЧЕРНІГІВЩИНИ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
Oleh Pavlovych Badalov
269-278
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ КЛАВІРНОЇ ПАРТИТИ Й. С. БАХА МІ-МІНОР
Oksana Serhiivna Slipchenko
279-288
PDF
СПЕЦИФІКА ЗАСВОЄННЯ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ МОВИ В НАВЧАЛЬНОМУ ХОРІ
Aleksandr Petrovych Vyla-Botsman
289-302
PDF
Мова
English
Українська
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##