##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Том 2 № 30 (2020): Музичне мистецтво і культура
Опубліковано:
2020-09-07
Весь випуск
PDF
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
ВОКАЛЬНИЙ ЦИКЛ Й. БРАМСА «ЧОТИРИ СЕРЙОЗНІ ПІСНІ»: ДУХОВНІ ТА ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ АСПЕКТИ
Larysa Marativna Horelik
6-20
PDF (Русский)
СПЕЦИФІКА ВТІЛЕННЯ ЖАНРУ ГОПАКА В ОПЕРІ Й У ПОБУТОВІЙ ТАНЦЮВАЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ
Tetiana Oleksandrivna Kaznacheieva
21-31
PDF
СИНТЕЗ МИСТЕЦТВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ФРАНЦУЗЬКОГО МУЗИЧНОГО МОДЕРНІЗМУ ПЕРІОДУ 20-Х РОКІВ XX СТОЛІТТЯ
Kateryna Yuriivna Krasnoshchok, Iryna Ivanivna Poluboiarina
32-51
PDF
НОВІ ВИКОНАВСЬКІ ДІАЛОГИ З КОМПОЗИТОРСЬКОЮ СПАДЩИНОЮ ВІТАЛІЯ ГУБАРЕНКА ТА ІРИНИ ГУБАРЕНКО
Nataliia Volodymyrivna Ostroukhova
51-63
PDF
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НАРОДНОГО МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ СЛОВАЧЧИНИ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ
Olga Romanivna Fabryka-Protska
63-75
PDF
СТИЛЬОВИЙ ФЕНОМЕН ЖАННИ ДЕМЕСЬЙО: ІСТОРИЧНІ І КОМПОЗИЦІЙНІ АСПЕКТИ
Hanna Pavlivna Kopiika
75-90
PDF
ФОРТЕПІАННА ТВОРЧІСТЬ КОМПОЗИТОРІВ ЗАКАРПАТТЯ ЯК ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ БАГАТОНАЦІОНАЛЬНОГО КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОГО ПРОСТОРУ РЕГІОНУ
Lesia Bohdanivna Romaniuk
91-102
PDF
«ВОГНЯНЕ КІЛЬЦЕ» АВЕТА ТЕРТЕРЯНА У ВИЗНАЧЕННІ ІНДИВІДУАЛЬНО-КОМПОЗИТОРСЬКОЇ КОНЦЕПЦІЇ ОПЕРНОГО ЖАНРУ
Haiane Khachikovna Arutiunian
103-120
PDF
БАГАТЕЛЬНИЙ СТИЛЬ В. СИЛЬВЕСТРОВА В КОНТЕКСТІ ҐЕНЕЗИ ЖАНРУ БАГАТЕЛІ В УКРАЇНСЬКІЙ МУЗИЦІ
Kateryna Vadymivna Motsarenko
121-133
PDF
КАНТАТА К. СТЕЦЕНКА «ШЕВЧЕНКОВІ» У РІЧИЩІ ДУХОВНИХ НАСТАНОВ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
Iryna Henadiievna Shevchuk
133-148
PDF
РЕІНТЕРПРЕТАЦІЯ «ЗАПИСОК БОЖЕВІЛЬНОГО» М. ГОГОЛЯ В ОПЕРНІЙ ТВОРЧОСТІ ГО ВЕНЬЦЗІНА: ВІД ЛІТЕРАТУРНОГО ПЕРШОДЖЕРЕЛА ДО ОПЕРНОГО ТВОРУ
Na Wang
149-160
PDF
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
ПРО КОМПЕНСАТОРНУ ФУНКЦІЮ «НОВОЇ ПРОСТОТИ» В СУЧАСНІЙ МУЗИЦІ
Oleksandra Andriivna Ovsiannikova-Trel
161-176
PDF
КОНФЛІКТ ЯК ЕСТЕТИЧНИЙ ПРИНЦИП ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН У ПРОЦЕСІ МУЗИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ
Olha Valeriivna Chebotarenko
177-187
PDF
«ПАМ’ЯТЬ КУЛЬТУРИ» У РОСІЙСЬКІЙ МУЗИЦІ НА МЕЖІ XIX–XX СТОЛІТЬ
Halyna Mykolaivna Dubrovska
188-199
PDF
ХРИСТИЯНСЬКІ АСПЕКТИ ПОЕТИКИ «БОРИСА ГОДУНОВА» М. МУСОРГСЬКОГО ТА ЇХ УТІЛЕННЯ В СЦЕНІЧНІЙ ВЕРСІЇ А. ТАРКОВСЬКОГО
Tetiana Petrivna Knyshova
199-216
PDF
ТОНАЛЬНА СИСТЕМА ЯК ПРОСТОРОВА МОДЕЛЬ: СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД
Oleg Nikolayevich Taganov
217-230
PDF
ЕСТЕТИЗАЦІЯ ТРАГІЧНОГО В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА ПРИКЛАДІ КОНЦЕРТУ-ДРАМИ № 2 К. ЦЕПКОЛЕНКО
Oleksandr Oleksandrovych Perepelytsia
230-244
PDF
ПЕРІОДИЗАЦІЯ УКРАЇНСЬКОГО ВІДРОДЖЕННЯ: ІСТОРИКО-КУЛЬТОРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД
Tetiana Petrivna Sukhomlinova
244-257
PDF
ЧАСОВИЙ АСПЕКТ МУЗИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В КАМЕРНО-АНСАМБЛЕВОМУ ВИКОНАВСТВІ (НА ПРИКЛАДІ ДОМРОВОГО АНСАМБЛЮ)
Olena Valeriivna Burko
258-271
PDF
ПОЛІМОРФНІСТЬ ЯК КОМПОЗИЦІЙНА ОСНОВА ЖАНРУ ПАСІОНІВ
Hanna Oleksiivna Savoniuk
271-283
PDF
МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКА КОМУНІКАЦІЯ ЯК КОГНІТИВНИЙ ФЕНОМЕН: АКТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ТА ОЦІНКИ
Iryna Mar’ianivna Shpytalna
284-298
PDF
СЕМІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МУЗИЧНОГО ТА ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВ: ДО ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ
Volodymyr Petrovych Kleshchukov
299-313
PDF
ВИКОНАВСЬКИЙ КОНЦЕПТ СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ В ІТАЛІЙСЬКІЙ ТА НІМЕЦЬКІЙ ОПЕРІ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТЬ
Larysa Petrivna Mukhina
313-325
PDF
ВПЛИВ ХУДОЖНІХ ПРИНЦИПІВ РОСІЙСЬКОГО РОМАНСУ XIX СТОЛІТТЯ НА КАМЕРНО-ВОКАЛЬНУ ТВОРЧІСТЬ С. СЛОНІМСЬКОГО: ТРАДИЦІЇ ТА НОВАТОРСТВО
Wei Du
326-336
PDF
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В КЛАСІ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСТВА
Svitlana Oleksandrivna Serenko
337-355
PDF
ТЕХНІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ РОЛІ МАТЕРІ В ОПЕРІ «КАТЕРИНА» М. АРКАСА ЗА ОДНОЙМЕННОЮ ПОЕМОЮ Т. Г. ШЕВЧЕНКА
Valentyna Borysivna Vasilyeva
355-367
PDF
ПРИНЦИПИ «ЗВІЛЬНЕННЯ ГОЛОСУ» К. ЛИНКЛЕЙТЕР У КЛАСІ АКАДЕМІЧНОГО ВОКАЛУ: МУЗИЧНО-ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
Iryna Volodymyrivna Berlizova
368-378
PDF
МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ І. КЛІМОВОЇ ЯК СКЛАДНИК ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ ЧЕРНІГІВЩИНИ
Oleh Pavlovych Badalov
378-387
PDF
ДОСВІД ВЗАЄМОДІЇ СКРИПКОВОГО ТА ДОМРОВОГО ВИКОНАВСТВА (НА ПРИКЛАДІ «ДИТЯЧОГО АЛЬБОМУ» ДЛЯ СКРИПКИ ТА ФОРТЕПІАНО Л. ШУКАЙЛО)
Alla Oleksiivna Melnyk
388-399
PDF
ТЕМБР-АМПЛУА ЯК БІОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОЛОСОВОГО АПАРАТУ ТА ТВОРЧОГО ІНСТРУМЕНТУ ОПЕРНОГО СПІВАКА
Victor Anatolyevich Mityushkin
400-413
PDF
ГІТАРНЕ МИСТЕЦТВО ХХ СТОЛІТТЯ: НАЦІОНАЛЬНІ, РЕГІОНАЛЬНІ І ПЕРСОНАЛЬНІ ПРАКТИКИ
Stanislav Serhiiovych Zhovnir
414-428
PDF
ЩОДО ПРОБЛЕМ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ «ЧАБАРАШОК» ДЛЯ ФОРТЕПІАННОГО ДУЕТУ СТАНІСЛАВА ЛЮДКЕВИЧА
Uliana Bohdanivna Molchko
429-440
PDF
Б. БАРТОК – Б. ГУДМЕН: ПРИНЦИПИ КОМПОЗИТОРСЬКО-ВИКОНАВСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ НА ПРИКЛАДІ ТРІО «КОНТРАСТИ»
Vladyslav Ihorovych Petryk
441-453
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОМОТОРИКИ ДИРИГЕНТА ХОРУ В КОНТЕКСТІ МУЗИКОЗНАВЧОГО АНАЛІЗУ
Veidi Gun
454-465
PDF
ОСВІТНЯ ТА КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНИХ МУЗИКАНТІВ-ВІОЛОНЧЕЛІСТІВ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ
Yue Shi
466-477
PDF
ПЕРША ФОРТЕПІАННА СОНАТА У ТВОРЧОСТІ ФРАНЦА ШУБЕРТА ЯК ІМПУЛЬС ДЛЯ РОЗВИТКУ ЖАНРУ
Junsong Zhang
478-489
PDF
Мова
English
Українська
Поточний номер